Πώς αυτόματοι πωλητές αρνούνται να πουλήσουν τσιγάρα και αλκοόλ σε ανήλικους

Πώς αυτόματοι πωλητές αρνούνται να πουλήσουν τσιγάρα και αλκοόλ σε ανήλικους
Open Image Modal
Fertnig via Getty Images

Το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου πρόκειται σύντομα να χρησιμοποιηθεί στα σουπερμάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου για να επαληθεύει την ηλικία των πελατών που αγοράζουν αλκοόλ και τσιγάρα.

 Αναμένεται να ενσωματωθούν στα ταμεία αυτόματης εξυπηρέτησης πελατών μέχρι το τέλος του 2018, με απώτερο σκοπό να μην αναγκάζονται κάθε φορά οι υπάλληλοι να τσεκάρουν τα στοιχεία του πελάτη για να ολοκληρωθεί η αγορά.

 Το λογισμικό θα εφαρμοστεί από την κορυφαία αμερικανική τεχνολογική εταιρεία NCR, η οποία κατασκευάζει αυτόματες ταμειακές μηχανές για διάφορα σουπερμάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου
Η εταιρεία θα ενσωματώσει κάμερες στα αυτόματα ταμεία που ήδη υπάρχουν, οι οποίες θα εκτιμούν την ηλικία των πελατών που αγοράζουν αλκοολούχα ποτά ή προιόντα καπνού. Αυτόματα η αγορά τους θα εγκρίνεται ή θα απορρίπτεται.

«Είναι μια απλή διαδικασία που βοηθά τους λιανοπωλητές να πληρούν τις απαιτήσεις των ρυθμιστικών αρχών σε όλο τον κόσμο», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της NCR, Ρόμπιν Τομπς.

 Ωστόσο, στην πράξη θα φανεί αν αυτό το σύστημα θα είναι αποτελεσματικό. Τι θα γίνει στις περιπτώσεις που οι πελάτες θα εκτιμώνται μικρότεροι ή μεγαλύτεροι από ό,τι είναι; Θα είναι ακριβείς οι εκτιμήσεις; Θα φανεί με την υλοποίηση του σχεδίου, στα τέλη του έτους.
Το ίδιο εγχείρημα αναμένεται σταδιακά να περάσει και στο καζίνο.

 

*To κείμενο αρχικά δημοσιεύτηκε στη βρετανική HuffPost και αποδόθηκε στα ελληνικά