Η Apple Inc αναμένεται την Τετάρτη (7 Σεπτεμβρίου) να αποκαλύψει μια νέα σειρά μοντέλων iPhone 14 και Apple Watches, που θα δείξουν πόσο πρόθυμοι είναι οι καταναλωτές να αναβαθμίσουν τα «γκάτζετ» τους ενόψει του πληθωρισμού και της οικονομικής δυσκολίας.
Οι αναλυτές αναμένουν ότι η Apple θα ανακοινώσει πως τα πιο σύγχρονα μοντέλα iPhone θα μπορούν στο εξής να στέλνουν μηνύματα έκτακτης ανάγκης χρησιμοποιώντας δορυφόρους.
Οι αναλυτές αναμένουν μια οικογένεια μοντέλων iPhone 14 με σταδιακές αναβαθμίσεις - ελαφρώς καλύτερες κάμερες, τσιπ επεξεργαστών και, κρίσιμο για την απόδοση της Apple, τιμές κατά 100 ή και περισσότερο ανεβασμένες σε σύγκριση με τα μοντέλα του περασμένου έτους.
Η νέα υπηρεσία που έρχεται
Τα φετινά iPhone μπορεί να έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν μηνύματα έκτακτης ανάγκης μέσω δορυφορικής σύνδεσης στο Διαδίκτυο, όταν το WiFi και τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας δεν είναι διαθέσιμα. Οι λειτουργίες ανταλλαγής μηνυμάτων θα είναι πιθανώς στοιχειώδεις, ενώ και άλλες εταιρείες εργάζονται σε παρόμοιες λειτουργίες.
Ο ιδρυτής της SpaceX, Έλον Μασκ, δήλωσε τον περασμένο μήνα η T-Mobile θα χρησιμοποιήσει τους δορυφόρους της για να συνδέσει τηλέφωνα απευθείας στο διαδίκτυο.
Ο Μπομπ Ο’Ντόνελ της TECHnalysis Research είπε ότι η ηρεμία που μπορεί να κερδίσει ένας χρήστης από τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων έκτακτης ανάγκης, θα μπορούσε να ωθήσει τους χρήστες της Apple να αναβαθμίσουν τα τηλέφωνά τους για να απολαύσουν την συγκεκριμένη δορυφορική λειτουργία.
«Αν και δεν είναι κάτι που κάνεις κάθε μέρα, θα αλλάξει την οπτική σου για το τι κάνεις με το τηλέφωνό σου», είπε.
Οι αναλυτές αναμένουν επίσης ότι η Apple θα παρουσιάσει μια νέα σειρά Apple Watches, συμπεριλαμβανομένου ενός αναβαθμισμένου μοντέλου που ονομάζεται SE και ενός ρολογιού της σειράς 8. Αναμένουν επίσης ένα νέο high-end (ακριβότερο μοντέλο) ρολόι που ονομάζεται Apple Watch Pro που πιθανότατα θα περιλαμβάνει νέες δυνατότητες για αθλητές, στοχεύοντας σε ανταγωνιστές όπως η Garmin Ltd.
Ωστόσο, ενώ αξεσουάρ όπως το Apple Watch έχουν αυξήσει τις πωλήσεις από την υπάρχουσα βάση χρηστών της Apple, το iPhone παραμένει το θεμέλιο της επιχείρησης, κατέχοντας μερίδιο 52,4% επί των πωλήσεων κατά το πρόσφατο οικονομικό έτος. Οι επενδυτές παρακολουθούν την επόμενη μεγάλη κατηγορία προϊόντων της Apple από τότε που κυκλοφόρησε το Apple Watch το 2015.