Η L’Oreal Paris πρωτοπορεί, καθώς προσέλαβε την Amena Khan, τη Βρετανή μπλόγκερ ομορφιάς (beauty blogger) που φοράει χιτζάμπ, για τη διαφημιστική καμπάνια ενός νέου προϊόντος μαλλιών.
Η μπλόγκερ, μοντέλο και συνιδρύτρια της Ardere Cosmetics, χαρακτήρισε τη νέα συνεργασία ως «μια φρέσκια αλλαγή» καθώς είναι η πρώτη γυναίκα με χιτζάμπ για να εκπροσωπήσει προϊόν της εταιρείας.
«Πόσες εταιρείες κάνουν τέτοια πρωτοποριακά βήματα; Όχι πολλές», είπε η Khan στη βρετανική Vogue. «Κυριολεκτικά, χρησιμοποιούν μια γυναίκα που φοράει χιτζάμπ και που δεν φαίνονται τα μαλλιά της, σε διαφήμιση για προϊόν μαλλιών. Αυτό σημαίνει ότι αυτό που έχει αξία μέσα από την καμπάνια, είναι οι φωνές και τα δικαιώματά μας», συμπληρώνει η Khan.
«Πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί να υπάρχει η αντίληψη ότι μια γυναίκα που φοράει χιτζάμπ σημαίνει ότι δεν φροντίζει τα μαλλιά της; Από την άλλη, υπάρχει η αντίληψη του ότι όποια γυναίκα έχει τα μαλλιά της ελεύθερα και δείχνουν περιποιημένα, επιθυμεί να τραβήξει την προσοχή για την εμφάνισή της. Αυτή η νοοτροπία μας απαλλάσσει από την αυτονομία και την αίσθηση της ανεξαρτησίας μας», λέει η Khan.
«Πρόσφατα, είχα μια περίπλοκη σχέση με τα μαλλιά μου, καθώς είναι θαμπά. Όταν βγάζω το χιτζάμπ, θέλω τα μαλλιά μου να λάμπουν, όπως και όλοι. Επομένως είμαι πολύ χαρούμενη και υπερήφανη που συμμετέχω στην καμπάνια».
Το κείμενο αυτό αρχικά δημοσιεύτηκε στην Αμερικανική έκδοση της HuffPost και αποδόθηκε στα ελληνικά.