Η Οδική Βοήθεια είναι κάτι που χρειαζόμαστε αρκετά συχνά. 1 στους 5 οδηγούς θα τη χρειαστεί σίγουρα στη διάρκεια ενός χρόνου. Είναι απλά κάτι που συμβαίνει! Και δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε τον πιο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με τη μέση ηλικία να φτάνει τα 13,6 χρόνια. Ας μη μιλήσουμε για την ποιότητα των ελληνικών δρόμων, Μαζί με όλα αυτά, ο Έλληνας μείωσε τις ετήσιες δαπάνες συντήρησης του αυτοκινήτου του από €365 το 2010 σε €203 σήμερα. Έτσι έχουμε: παλιά αυτοκίνητα, με κατάλληλη συντήρηση και κακούς δρόμους.
Για να έχουμε ακόμα καλύτερη εικόνα αρκεί να σκεφτούμε πως στις 7 από τις 10 περιπτώσεις χρειάζεται ρυμούλκηση, ενώ τα περισσότερα περιστατικά συμβαίνουν Δευτέρα πρωί την ώρα που πηγαίνουμε στη δουλειά, ή Κυριακή απόγευμα όταν γυρνάμε από την παραλία. Αυτό άλλωστε πιστοποιούν και τα δεδομένα που έδωσε η Hellas Direct στη δημοσιότητα, καθώς οι περισσότερες κλήσεις που έχει δεχτεί είναι Δευτέρα, μετά από Σαββατοκύριακο Χριστουγέννων.
Και γίνεται χειρότερο αν αναλογιστούμε πως οι περισςότεροι από εμάς νομίζουμε ότι έχουμε Οδική Βοήθεια ενώ δεν είναι έτσι.
Μάλιστα 2 στους 3 οδηγούς που δεν έχουν αυτή την κάλυψη, νομίζουν ότι την έχουν γιατί την μπερδεύουν με τη Φροντίδα Ατυχήματος. Πώς να μην μπερδευτούμε όμως όταν, ακόμα και στη βάση δεδομένων της Υπηρεσίας Στατιστικής Ασφαλιστικών Εταιριών, υπάρχουν ασφαλιστικές που αναφέρουν τη φροντίδα Ατυχήματος ως Οδική Βοήθεια.
Η Hellas Direct συγκέντρωσε κάθε έντυπο Όρων Ασφάλισης που κυκλοφορεί στην αγορά. Και τα μελέτησε ένα προς ένα. Όπως λένε σε ανακοίνωσή τους «Διαβάσαμε για την κάλυψη της Οδικής Βοήθειας σε έγγραφα 6-8 σελίδων, σε κείμενα 2.837-3.772 λέξεων, με αναφορές σε μέχρι και 14 εξαιρέσεις, περιπτώσεις δηλαδή που ο οδηγός δεν καλύπτεται. Κάποιες εταιρίες σε καλύπτουν αν χάσεις τα κλειδιά σου ή αν μείνεις από βενζίνη, κάποιες άλλες όχι».
Πράγματι, οι περισσότερες ασφαλιστικές προσφέρουν αυτή την κάλυψη ως προαιρετική και τη χρεώνουν από €14 έως €22.
«Πρόκειται για εταιρίες-δεινόσαυρους, οι οποίες δεν έχουν καμία πραγματική ικανότητα να προσφέρουν το καλύτερο προϊόν, με την καλύτερη εξυπηρέτηση, στην καλύτερη τιμή. Οπότε τι κάνουν; Προσπαθούν να αφαιρέσουν καλύψεις ώστε να κάνουν τα προϊόντα τους να φαίνονται φθηνότερα».
Η Hellas Direct από την άλλη αξιοποιεί την τεχνολογία, την Τεχνητή Νοημοσύνη και ευτυχώς καταφέρνει να περιλαμβάνει στα προγράμματά της την Οδική Βοήθεια, ενώ εξακολουθεί να είναι και πάλι οικονομικότερη.
«Είναι μια κάλυψη που χρειάζεσαι και δε θέλουμε να μπεις στον πειρασμό να την αφήσεις εκτός. Έτσι, στη δίνουμε δωρεάν. Άρα, έχουμε και λέμε: υπάρχει δυστυχώς μεγάλη πιθανότητα να χρειαστείς Οδική, αν δεν την έχεις θα περάσεις χάλια, επομένως θα σου τη δώσουμε δωρεάν, χωρίς επιλογή. Αν σου συμβεί, θα είμαστε εκεί σε 25 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα κατά μέσο όρο. Αν αργήσουμε, κερνάμε καφέ (και συγνώμη)», δηλώνουν και μας φτιάχνουν τη μέρα, την κάθε μέρα, και ιδίως εκείνο το πρωί της Δευτέρας, στον δρόμο για το γραφείο.