Ψήλωσε το Audi A3 κι έγινε allstreet

Μια Crossover εκδοχή που ξεχωρίζει από τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και την χαρακτηριστική off road εμφάνιση.
|
Open Image Modal
Static photo,Colour: python yellow
AUDI

Στην εποχή που η μισή και πλέον αγορά αυτοκινήτου είναι CrossoverSUV, η Audi επιδεικνύει μια πρόταση του Α3 που υπόσχεται τέτοια χαρακτηριστικά.

Το A3 allstreet με τη χαρακτηριστική off-road εμφάνισή του, με τρία εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων, δημιουργεί μια άλλη αίσθηση στο μάτι και στη χρήση.

Σχεδιαστικά, η κάθετη μάσκα Singleframe είναι σε μαύρο ματ χρώμα, ενώ υπάρχουν τρεις «ραβδώσεις» εμπρός και πίσω που ενισχύουν τον εκτός δρόμου χαρακτήρα. Μπροστά, οι ραβδώσεις ενσωματώνονται στο χαρακτηριστικό άκρο του διακριτικού σπόιλερ και πίσω στο διαχύτη που αποτελεί μέρος του πίσω προφυλακτήρα.

Στο πλάι παρατηρούνται σκουρόχρωμα πλευρικά μαρσπιέ, διακοσμητικά στο κάτω μέρος των θυρών και ράγες οροφής, ενώ τα τονισμένα προστατευτικά στα φτερά υπογραμμίζουν τους στάνταρ τροχούς των 17 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθενται τροχοί 18 και 19 ιντσών.

Χάρη στην ελαφρώς υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων, το A3 allstreet προσφέρει αυξημένη άνεση κατά την επιβίβαση και την αποβίβαση, καθώς και καλύτερη ορατότητα. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 380 λίτρων, που φτάνει έως και τα 1.200 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.

Open Image Modal
AUDI

 

Στην καμπίνα, υπάρχουν αρκετές αλλαγές, από τη σχεδίαση του επιλογέα ταχυτήτων και τους αεραγωγούς μέχρι τα διακοσμητικά υφασμάτινα ένθετα και το νέο φωτισμό. Ο βασικός εξοπλισμός έχει επίσης εμπλουτισθεί. Εκτός από το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με έλεγχο πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνει κλιματισμό, το πακέτο φωτισμού καμπίνας και το εμπρός κεντρικό υποβραχιόνιο.

Η κεντρική κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί και έχει νέο φινίρισμα, κάτι που ισχύει και για τις εσωτερικές χειρολαβές των θυρών. Εκτός από τις ποτηροθήκες η κεντρική κονσόλα διαθέτει στάνταρ ένα υποβραχιόνιο που ρυθμίζεται τόσο κατά μήκος όσο και ως προς την κλίση του. Ο κόμπακτ επιλογέας ταχυτήτων, για τον έλεγχο του αυτόματου κιβωτίου S tronic, διαθέτει επίσης νέα εμφάνιση.

Open Image Modal
Interior,Colour: python yellow
AUDI

 

Το A3 allstreet είναι ψηφιακό και συνδεδεμένο - χάρη σε πολυάριθμες υπηρεσίες συνδεσιμότητας, λειτουργίες κατά παραγγελία (on demand) και ένα store για κατεβάσματα εφαρμογών (app). Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το ψηφιακό ραδιόφωνο DAB+ και την οθόνη αφής των 10,1 ιντσών μαζί με το Audi virtual cockpit και μία ασύρματη θέση φόρτισης smartphone. Εκτός από τις δύο θύρες φόρτισης USB-C που βρίσκονται μπροστά στην κεντρική κονσόλα, στάνταρ είναι και οι δύο επιπλέον πίσω.

Σε επίπεδο ασφάλειας, το A3 allstreet φέρει το Audi pre sense front, το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης και υποβοήθησης στροφής και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, που βοηθούν στην αποφυγή ατυχημάτων με άλλους χρήστες του δρόμου. Το adaptive cruise assist, το οποίο βοηθά στον διαμήκη και πλευρικό έλεγχο και που συμπληρώνεται από μια λειτουργία υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, ενισχύει την άνεση του οδηγού. Το σύστημα χειρίζεται την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το τιμόνι σε ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα, ενώ στους αυτοκινητόδρομους υποβοηθά στην αλλαγή λωρίδας σε ταχύτητες πάνω από τα 90 χλμ./ώρα. Ενεργοποιούμενο μέσω του MMI, το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα από το οπίσθιο ραντάρ για να υποδεικνύει εάν και προς ποια κατεύθυνση είναι δυνατή η αλλαγή λωρίδας μέσω λευκών βελών στον πίνακα οργάνων και στο Head-Up Display. Εάν ο οδηγός ξεκινήσει την αλλαγή λωρίδας ενεργοποιώντας το φλας, το σύστημα υποβοηθάει ενεργά τον οδηγό στην οδήγηση.

Παράλληλα υπάρχουν κι άλλα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Open Image Modal
Static photo,Colour: python yellow
AUDI

 

Το A3 allstreet αρχικά θα διατίθεται στην έκδοση 35 TFSI, με βενζινοκινητήρα 1.5lt που αποδίδει 150 ίππους (110 kW) και συνδυάζεται με επτατάχυτο S tronic και ήπια υβριδική τεχνολογία. Προς το τέλος της χρονιάς θα ακολουθήσουν δύο ακόμα εκδόσεις. Η πρώτη, με σύστημα μετάδοσης plug-in hybrid και συνδυαστική ισχύ 204 ίππων και η δεύτερη με κινητήρα δίλιτρο, TFSI, απόδοσης 204 ίππων και τετρακίνηση.

Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμο από τον Μάϊο.