Σε εξέλιξη: Μαζική επίθεση phishing μέσω email σε πελάτες της Εθνικής Τράπεζας

Προσοχή: Δεν μοιραζόμαστε στοιχεία μας και δεν καταχωρούμε σε καμία περίπτωση τους κωδικούς μας, τονίζουν ειδικοί της κυβερνοασφάλειας.
Open Image Modal
Το ηλεκτρονικό μήνυμα (phishing) που κυκλοφόρησε μαζικά από χάκερς με στόχο πελάτες της Εθνικής Τράπεζας.
HuffPost Greece

 

Επίθεση από επιτήδειους χάκερς (phishing) δέχονται τις τελευταίες ώρες οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας. Με ηλεκτρονικό μήνυμα, e-mail, οι χάκερς ζητούν «ενημέρωση των στοιχείων του λογαριασμού σας για να διατηρήσετε τον λογαριασμό σας ασφαλή».

Στο «αληθοφανές» μήνυμά τους στέλνουν ένα τηλέφωνο επικοινωνίας (+30 2104841738) το οποίο είναι συνέχεια κατειλημμένο, γιατί απλούστατα δεν υφίσταται. Αλλά το πιό σοβαρό και επικίνδυνο είναι ο σύνδεσμος, το link, που καταχωρούν με την οδηγία: «Παρακαλούμε ολοκληρώστε την ενημέρωση των στοιχείων σας μέσω του παρακάτω επίσημου συνδέσμου https://… κλπ»

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε καμμιά περίπτωση ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ τον συγκεκριμένο σύνδεσμο. Και το πιό χρήσιμο είναι ο παραλήπτης ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ όλο το email.

Η HuffPost επικοινώνησε σήμερα και ώρα 13.07 με το Τμήμα Πρόληψης Απάτης της Εθνικής Τράπεζας και ενημέρωσε για το phishing λογαριασμών που επιχειρείται (τελικά είναι συνεχείς και διατραπεζικές οι επιθέσεις).

H τράπεζα συνιστά εμφαντικά να μην πατηθεί ο σύνδεσμος, μας επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για ηλεκτρονική απάτη και επανέλαβε την πάγια θέση της ΕΤΕ, η οποία έχει διατυπωθεί και με σχετική ανακοίνωση/Δελτίου Τύπου, ότι ποτέ δεν θα ζητήσει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά προσωπικά/ευαίσθητα στοιχεία από τον πελάτη.

-- --