H SKY express πετάει στους ελληνικούς ουρανούς εξυπηρετώντας 34 εγχώριους προορισμούς. Από την Κρήτη, από όπου ξεκίνησε η εταιρεία, μέχρι την Αλεξανδρούπολη και από τα νησιά του Ιονίου μέχρι τη Ρόδο, συνδέεται με τα περισσότερα αεροδρόμια της χώρας και καλύπτει τις άγονες γραμμές εξυπηρετώντας αδιάκοπα απομονωμένες περιοχές, αλλά και βασικούς προορισμούς.
Η SKY express ανήκει στον Όμιλο επιχειρήσεων IO GR, του γνωστού επιχειρηματία Γιάννη Γρύλου, έναν ισχυρό και δυναμικά ανερχόμενο επιχειρηματικό όμιλο που συμπεριλαμβάνει πολλές εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς, και απασχολεί 5500 εργαζομένους. Το μεγαλύτερο κομμάτι κατέχει ο κλάδος της αεροπορίας και των υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης, καθώς στον Όμιλο ανήκουν και οι SkyServ και Swissport, με παρουσία σε 36 αεροδρόμια της χώρας και πελάτες περισσότερες από 250 αεροπορικές εταιρείες. Η πορεία της SKY Express τα τελευταία χρόνια είναι εντυπωσιακή, καθώς πλέον καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού δικτύου. Ο αριθμός των επιβατών της κυριολεκτικά εκτοξεύθηκε και από 70.000 επιβάτες το 2015, έφτασε στο 1,2 εκατομμύρια το 2019, καταλαμβάνοντας μεγαλύτερο μερίδιο στο χάρτη των εγχώριων αερομεταφορών.
Η SKY express πλέον, όπως φαίνεται ξεκάθαρα και από την καινούργια της καμπάνια Fly Everyday, είναι η πιο φρέσκια πρόταση για όλους τους επιβάτες, για όποιο λόγο και αν θέλουν να ταξιδέψουν, μια φιλική, προσιτή, «καθημερινή» αεροπορική εταιρεία. Με ανταγωνιστικούς ναύλους, fast lane, ejournals, πρόσβαση στο Sky executive lounge και καθημερινές πτήσεις στα μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας, η SΚΥ Express επιβεβαιώνει διαρκώς τον τίτλο της ως «Η Ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία του εσωτερικού δικτύου.» Άλλωστε, το συγκεκριμένο βραβείο απονέμεται στην εταιρεία από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ανελλιπώς, τα τελευταία χρόνια.
Για όλους αυτούς τους λόγους, η SKY express επιστρέφει την εμπιστοσύνη, φροντίζοντας πάντα να είναι ο επιβάτης στο επίκεντρο όλων των ενεργειών της. Η εμπειρία του ταξιδιού ξεκινάει από πολύ νωρίς με τη SKY express και γίνεται όλο και περισσότερο, ψηφιακή, με πρώτο δείγμα το ολοκαίνουργιο, mobile friendly site, που έχει σχεδιαστεί ώστε ο καταναλωτής να βρίσκει εύκολα και γρήγορα αυτό που επιθυμεί.
Στα παραπάνω προστίθεται η αξιοσημείωτη επίδοση της SKY express κατά την περίοδο της πανδημίας, με πρωταρχικό μέλημα τη μέγιστη ασφάλεια επιβατών και πληρωμάτων και ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα, όπως το Care Plane, που δημιουργούν ένα περιβάλλον αυξημένης ταξιδιωτικής φροντίδας και υγειονομικής σιγουριάς για κάθε ταξιδιώτη. Παράλληλα, μειώνει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό κατά 14,2% και δεσμεύεται να συνεχίσει εφαρμόζοντας πολιτικές και σχεδιάζοντας υπηρεσίες που βοηθούν σε ακόμα μεγαλύτερη μείωση.
Κάθε χρόνο η SKY express ανεβάζει τον πήχη όλο και ψηλότερα. Οι προορισμοί και οι επιβάτες αυξάνονται, οι υπηρεσίες βελτιώνονται, οι στόχοι για το μέλλον γίνονται όλο και πιο εφικτοί, πάντα προς όφελος του καταναλωτή, αλλά και της χώρας.