Το «Squid Game» είναι και επισήμως η σειρά με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία του Netflix.
Την κορεάτικη σειρά επιβίωσης παρακολούθησαν 111 εκατομμύρια χρήστες στις πρώτες 28 ημέρες προβολής της, εκτοπίζοντας από την κορυφή το «Μπρίτζερτον» (82 εκατομμύρια) της Σόντα Ράιμς που βρίσκεται πλέον στη δεύτερη θέση.
Το Netflix μετράει ως view τη θέαση δύο λεπτών ενός επεισοδίου.
Η τεράστια επιτυχία της σειράς επικυρώνει με τον καλύτερο τρόπο την απόφαση της πλατφόρμας για περισσότερες διεθνείς, μη αγγλόφωνες, παραγωγές, καθώς σύμφωνα με τον επικεφαλής του Netflix «το Squid Game έχει ξεπεράσει και τα πιο τρελά μας όνειρα».
Η σειρά 9 επεισοδίων, που έκανε πρεμιέρα στην πλατφόρμα στις 17 Σεπτεμβρίου, ακολουθεί μια ομάδα απελπισμένων ενηλίκων οι οποίοι συμμετέχουν σε έναν αγώνα για να ξεπληρώσουν τα χρέη τους, παίζοντας κορεατικά παιδικά παιχνίδια προκειμένου να κερδίσουν το έπαθλο των 45 δισεκατομμυρίων γουόν- περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Ωστόσο η ήττα τους σε φαινομενικά ασήμαντα παιδικά παιχνίδια έχει θανατηφόρες συνέπειες.
Ο ρόλος των social media στη διάδοση της σειράς που έφτασε στο νούμερο ένα του Netflix σε 80 χώρες, ήταν καθοριστική
Με πληροφορίες από BBC