Ο δημιουργός της δημοφιλούς σειράς «Squid Game» που σαρώνει το Netflix και τα social media παραδέχτηκε ότι κάποια στιγμή έπρεπε να σταματήσει να γράφει το σενάριο, επειδή αναγκάστηκε να πουλήσει το λάπτοπ του για λίγα μετρητά, σύμφωνα με την Wall Street Journal.
Η κορεατική σειρά επιβίωσης, η οποία έκανε πρεμιέρα στην πλατφόρμα του Netflix στις 17 Σεπτεμβρίου, ακολουθάει μια ομάδα ενηλίκων που αγωνίζονται για να ξεπληρώσουν τα χρέη τους παίζοντας κορεατικά παιδικά παιχνίδια για να κερδίσουν το χρηματικό έπαθλο των 45 δισεκατομμυρίων γουόν- περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Ωστόσο η ήττα τους σε φαινομενικά ασήμαντα παιδικά παιχνίδια έχει θανατηφόρες συνέπειες.
Ο Χουάνγκ Ντονγκ Χικ, δημιουργός και σκηνοθέτης της σειράς, σκέφτηκε την ιδέα του σεναρίου ενώ ζούσε με τη μητέρα και τη γιαγιά του, αλλά κάποια στιγμή έπρεπε να σταματήσει να γράφει το σενάριο για να πουλήσει το λάπτοπ του έναντι 675 δολαρίων.
Το Netflix επέλεξε να προχωρίσει με τα γυρίσματα της σειράς πριν από δύο χρόνια και έκτοτε, η σειρά έχει υποτιτλιστεί σε περισσότερες από 30 γλώσσες και έχει μεταγλωττιστεί σε 13. Τώρα, μάλιστα, είναι στην πρώτη θέση θέασης σε περισσότερες από 90 χώρες, με περίπου το 95% των θεατών να βρίσκονται εκτός της Νότιας Κορέας.
Το «Squid Game» έγραψε επίσης ιστορία και έγινε η πρώτη εκπομπή της Κορέας που έφτασε στην κορυφή του Netflix στις ΗΠΑ.
Αλλά η σειρά δεν είχε πάντα τέτοια επιτυχία από τότε που δημιουργήθηκε. Η ιδέα του σεναρίου απορριπτόταν επανειλημμένα για 10 χρόνια από πολλά στούντιο, τα οποία θεώρησαν την φρικιαστική πλοκή πολύ γκροτέσκ και μη ρεαλιστική, σύμφωνα με την έκθεση του Journal.
Ο Χουάνγκ πιστεύει ότι η πανδημία της COVID-19 έκανε την σειρά του πιο ελκυστική για τα στούντιο, συγκεκριμένα για το Netflix, καθώς η πανδημία επιδείνωσε τις κοινωνικοοικονομικές ανισότητες μεταξύ πλούσιων και φτωχών, κάτι που απεικονίζεται στην κεντρική πλοκή της υπόθεσης.
«Ο κόσμος έχει αλλάξει», λέει ο Χουάνγκ. «Όλα αυτά τα στοιχεία έκαναν την ιστορία πολύ πιο ρεαλιστική για τους ανθρώπους σε σύγκριση με μια δεκαετία πριν.»
Ο Μινγούνγκ Κιμ, ο οποίος τελεί αντιπρόεδρος περιεχομένου του Netflix στην περιοχή της Ασίας, προσθέτει, επίσης, ότι η σειρλα θέτει ηθικά ερωτήματα για την αξία του ατόμου, ανέφερε το περιοδικό.
«Δεν είμαστε άλογα, είμαστε όλοι άνθρωποι», λέει. «Αυτό είναι το κεντρικό σύνθημα που θέλει πραγματικά να περάσει η σειρά».
Πηγή: Insider