Εμφανίσεις που ξεχώρισαν στο γάμο της Θεοδώρας και του Μάθιου Κουμάρ

Τα χρώματα, οι γραμμές και το στυλ που επέλεξαν οι προσκεκλημένοι.
Open Image Modal
Milos Bicanski via Getty Images
H Θεοδώρα και ο Μάθιου Κουμάρ έξω από την Μητρόπολη Αθηνών. Δίπλα στη νύφη η μητέρα της τέως βασίλισσα Αννα -Μαρία μαζί με τον γιο της, Νικόλαο και δίπλα στον γαμπρό ο πρωτότοκος Παύλος και η σύζυγος του Μαρί Σαντάλ

Το κείμενο θα μπορούσε να έχει τίτλο «Τα μαθήματα του στυλ που πήραμε από έναν πριγκιπικό γάμο». Ο γάμος της  Θεοδώρας και του Μάθιου Κουμάρ, του Αμερικανού δικηγόρου που έχει κερδίσει την καρδιά της κόρης του απελθόντα τέως βασιλιά Κωνσταντίνου Γλύξμπουργκ εδώ και αρκετά χρόνια, έγινε το θέμα συζήτησης όχι μόνο των ελληνικών αλλά και των διεθνών μέσων. Η εικόνα από την Μητρόπολη Αθηνών, όπου τελέστηκε το μυστήριο το περασμένο Σάββατο, ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο με την θυγατέρα του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου να παντρεύεται τον αγαπημένο της, παρουσία γαλαζοαίματων συγγενών και φίλων. Την προηγούμενη μέρα του γάμου το ζευγάρι, θέλοντας να προσφέρει στους καλεσμένους γνήσια ελληνική φιλοξενία με ατμόσφαιρα που έχει αναφορές στην ιστορία και παραδοσιακές γεύσεις, είχε οργανώσει δείπνο στον κήπο του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου.

Open Image Modal
NurPhoto via Getty Images
Το νυφικό της Θεοδώρας, το φόρεμα της μητέρας της καθώς και τα φορέματα που φορούσαν οι παράνυφες ήταν δημιουργίες της σχεδιάστριας Σήλιας Κριθαριώτη.

Την ημέρα της τελετής η Θεοδώρα επέλεξε ένα νυφικό από οργάντζα, ζωγραφισμένο στο χέρι, δημιουργία της σχεδιάστριας Σήλιας Κριθαριώτη, το οποίο συνόδεψε με οικογενειακά κειμήλια. Το μακρύ δαντελένιο πέπλο που φορούσε ανήκει στην πριγκίπισσα Μαργαρίτα του Connaught και είναι το γνήσιο πέπλο που κάλυψε το σώμα της πριγκίπισσας της Σουηδίας όταν πέθανε το 1920. Το πέπλο κληρονομήθηκε από την κόρη της και έγινε παράδοση να το φοράει στο γάμο της κάθε κοπέλα που ανήκει σε βασιλικό κύκλο. Σημαντικής παραδοσιακής αξίας είναι και η τιάρα που στόλιζε το κεφάλι της, η οποία είναι δημιουργία του οίκου Cartier και δωρήθηκε στην πριγκίπισσα της Σουηδίας την ημέρα που παντρεύτηκε. Επίσης, στον καρπό της η Θεοδώρα φορούσε ένα διαμαντένιο βραχιόλι, το οποίο άνηκε στην προγιαγιά της.

Open Image Modal
Milos Bicanski via Getty Images
Οι παράνυφες Αριέττα και Ολυμπία ήταν ντυμένες με τουαλέτες στο μπλε του σχιστόλιθου.

Οι παράνυφες ήταν όλες ντυμένες με απλές τουαλέτες σε ίσια γραμμή και σε απόχρωση που θύμιζε το μπλε του σχιστόλιθου. Το μπλε σε όλες του τις αποχρώσεις από το πιο ανοικτό έως και το πιο σκούρο επικράτησε στις τουαλέτες των καλεσμένων κυριών. 

Open Image Modal
NurPhoto via Getty Images
H Αλεσάντρα ντι Όσμα, σύζυγος του πρίγκιπα Κρίστιαν του Ανόβερο, ήταν από τις πιο εντυπωσιακές παρουσίες στον γάμο.

Εκτός από το μπλε, τα χρώματα που επέλεξαν οι παρευρισκόμενες ήταν πολύ συγκεκριμένα. Κόκκινο, ροζ, μπεζ και γκρι για κάποιες κυρίες μεγαλύτερης ηλικίας. Οι περισσότερες επέλεξαν μονόχρωμες τουαλέτες σε γραμμή άλφα ή πένσιλ. Για τις επίσημες καλεσμένες δεν υπήρχαν αβυσσαλέα ντεκολτέ, ούτε περίεργα σχισίματα, μίνι ή τιραντέ φορέματα. Υπήρχε ... ακριβή απλότητα, αλλά παράλληλα ένας απόλυτος σεβασμός προς το ζευγάρι και το μυστήριο.

Από τις πιο ωραίες παρουσίες στην τελετή ήταν η Αλεσάντρα ντι Οσμα του Ανόβερο, Περουβιανή δικηγόρος, πρώην μοντέλο και σύζυγος του πρίγκιπα Κρίστιαν του Ανόβερο, η οποία επέλεξε για την περίσταση μια κλειστή τουαλέτα σε ραφ απόχρωση με εντυπωσιακές λεπτομέρειες στα μανίκια. 

Open Image Modal
Milos Bicanski via Getty Images
Η βασίλισσα Σοφία και η πριγκίπισσα Μπενεντίκτα της Δανίας επέλεξαν κόκκινες μακριές τουαλέτες

Πολύ αριστοκρατικές ήταν οι εμφανίσεις της βασίλισσας Σοφίας της Ισπανίας και της πριγκίπισσας Μπενεντίκτα της Δανίας. Οι δυο τους επέλεξαν κόκκινα σύνολα τιμώντας με αυτόν τον τρόπο η κάθε μια ξεχωριστά τη σημαία της χώρας της.