Στο τιμόνι του Ford Puma 1.0L mHEV 155hp ST Line

Το σπορ compact SUV της Ford αποτελεί ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα της φίρμας και πραγματικά ξεχωρίζει με τον χαρακτήρα και το design του.
|
Open Image Modal
HuffPost Greece

Κανείς δεν μπορεί να πει πως το Puma είναι διαχρονικό μοντέλο, αλλά με τη Ford να πατά στο τέρμα το γκάζι στην προκειμένη περίπτωση, έχει καταφέρει να παραδώσει στους πελάτες ένα ολοκληρωμένο και προπάντων όμορφο αυτοκίνητο, το οποίο θα μπορέσει να μεταφέρει τους επιβάτες με ευκολία, όπου απαιτηθεί.

Το αυτοκίνητο λαμβάνει τον χαρακτηρισμό σπορ compact SUV, που στην έκδοση ST Line διαφοροποιείται συγκριτικά με άλλες εκδόσεις, λόγω των τονισμένων σπόιλερ και τις όμορφες ζάντες των 18 ιντσών. Σε πολλά σημεία του διακρίνονται οι δυναμικές του ακμές, οι καμπύλες, αλλά και το πώς «δένουν» όλα τα πάνελ μεταξύ τους.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Με διαστάσεις 4,186μ. μήκος, πλάτος 1,805μ., ύψος 1,537μ. και μεταξόνιο 2,588μ., αποτελεί μια από τις πιο ιδανικές λύσεις για κίνηση παντού. Επιπροσθέτως, η απόσταση των 16,6μ. από το έδαφος, το καθιστούν ικανό για χαλαρές εκτός δρόμου διαδρομές, κάτι που σημαίνει πως οι περισσότερο περιπετειώδεις φίλοι της αυτοκίνησης, έχουν τη δυνατότητα να το οδηγήσουν (και) σε χώμα για παράδειγμα.

Μπαίνοντας στην καμπίνα, αμέσως-αμέσως θα καταλάβεις πως στα καθίσματα υπάρχει λειτουργία μασάζ, άρα αυτομάτως το ταξίδι γίνεται ακόμα πιο άνετο. Από εκεί και πέρα, ποιότητα, συναρμογή, θέση οδήγησης και πρακτικότητα είναι έννοιες αλληλένδετες, με τους χώρους να φαντάζουν και να είναι υπερ-αρκετοί. Για του λόγου το αληθές, ο χώρος των αποσκευών ξεπερνά τα 400 λίτρα, ενώ χάρη στο MegaBox της Ford, υπάρχουν άλλα 80 για εκείνους που συνηθίζουν να παίρνουν μαζί τους αρκετά πράγματα.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Το αυτοκίνητο της δοκιμής, που ήταν ένα Puma 1.0L mHEV 155hp ST Line, είχε κόκκινες ραφές σε επενδύσεις, τιμόνι και λεβιέ που το έκαναν ακόμα πιο όμορφο και τη διαμονή στην καμπίνα να εύχεσαι να μην τελειώσει ποτέ. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 12,3 ιντσών, οκτώ η οθόνη των πολυμέσων, συμπληρώνοντας πολύ ωραία το όλο σκηνικό.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 1.0L EcoBoost με ισχύ 155 ίππους και 190Nm ροπή, που με την αρωγή του ήπιου υβριδικού συστήματος, η δεύτερη τιμή ανεβαίνει στα 230Nm. Η αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 10 Ah έχει τοποθετηθεί κάτω από το πίσω κάθισμα, με το σύστημα να ολοκληρώνεται από την ECU, τον ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια BISG και την μπαταρία των 12V. Επιβραδύνοντας, η κινητική ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική, αποθηκεύοντάς την στην μπαταρία. Όταν ο οδηγός επιταχύνει, παρέχεται επιπλέον ισχύ στον στρόφαλο. Τέλος, το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε 9δευτ. (8,7δευτ. στην έκδοση Powershift) και η τελική στα 205χλμ./ώρα (200χλμ./ώρα στην έκδοση Powershift).

Open Image Modal
HuffPost Greece

Το κιβώτιο των επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη (διατίθεται και 6τάχυτο χειροκίνητο) εναρμονίζεται πλήρως με τα προφίλ οδήγησης Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail και ανάλογα με το ποιο έχει επιλεγεί, ο οδηγός έχει διαφορετικές επιδόσεις, συμπεριφορά και κατανάλωση.

Το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει με τις ικανότητές του σε κάθε δίκτυο και ακόμα και στις στροφές, παρά το ύψος του, μπορεί να ακολουθήσει μια σταθερή τροχιά. Δεν θα κουράσει στις αστικές μετακινήσεις, καθώς τα κακοτράχαλα σημεία δεν το επηρεάζουν, ενώ όσον αφορά στον αυτοκινητόδρομο, εκεί τα πράγματα είναι σαφώς πιο άνετα. Λογικό αυτό, καθώς το οδόστρωμα αλλάζει τη συμπεριφορά όλων των αυτοκινήτων.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Με βάρος γύρω στα 1.330 κιλά, το Puma των 155 ίππων δεν θα δυσκολευτεί να επιταχύνει γρήγορα και με ασφάλεια τους επιβάτες. Ο προορισμός τους δεν θα είναι κουραστικός, αφού όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η λειτουργία μασάζ θα ανακουφίσει τους εμπρός σε περίπτωση που κουραστούν, ενώ χάρη στους μεγάλους χώρους και το MegaBox, ικανοποιημένοι θα μείνουν και οι λάτρεις των off-road διαδρομών. Ιδανική λύση λοιπόν σε κάθε περίπτωση το Ford Puma 1.0L mHEV 155hp ST Line, το οποίο θα βγάλει ασπροπρόσωπο τον χειριστή του.