Με κλείσιμο καταστημάτων και περικοπές θέσεων εργασίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει την μεγάλη πτώση των πωλήσεων της η Superdry η οποία προσπαθεί να μειώσει τα κόστη της κατά 40 εκατομμύρια λίρες.
Το βρετανικό brand που ιδρύθηκε το 2003, από τον Julian Dunkerton από ένα πάγκο στην ανοικτή αγορά στο Cheltenham, άνοιξε τα πρώτα του καταστήματα σε κεντρικούς δρόμους του Λονδίνου πουλώντας μπλουζάκια, τζιν και παλτό πριν γίνει ένα από τα πιο πετυχημένα brand και εκτός Βρετανίας.
Σύμφωνα με τον Guardian, μετά την αποχώρηση του Dunkerton το 2019, η Superdry άρχισε να βλέπει τις πωλήσεις της να μειώνονται ενώ την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε ότι μειώθηκαν σχεδόν κατά 25% τους τελευταίους έξι μήνες έως τον Οκτώβριο, γεγονός που οδήγησε σε μια ακόμη αντικατάσταση του διευθυντή οικονομικών της, τον πέμπτο μέσα στα τελευταία πέντε χρόνια.
Η εταιρεία, που έχει περίπου 3.350 άτομα προσωπικό και περισσότερα από 215 καταστήματα σε Βρετανία και εξωτερικό, ανακοίνωσε ότι προσέλαβε «συμβούλους για να διερευνήσουν τρόπους να μειώσουν σημαντικό το κόστος των υλικών ώστε η εταιρεία να επιστρέψει σε κερδοφορία».
Μάλιστα αποδίδει τις χαμηλές πωλήσεις της στις μεγάλες εκπτώσεις των ανταγωνιστών της που ρίχνουν την ποιότητα των υλικών τους αλλά και στην κλιματική αλλαγή καθώς οι υψηλές θερμοκρασίε δεν οδήγησαν τους καταναλωτές να αγοράσουν χειμερινά είδη, όπως παλτά.
Το Sky News ανέφερε το Σαββατοκύριακο ότι η Superdry σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων PwC, εξετάζει να κλείσει αρκετά από τα καταστήματά της και να μειώσει τους εργαζομένους της καθώς και η αξία της Superdry έχει υποχωρήσει τα τελευταία χρόνια.
Η τιμή της μετοχής της είναι πλέον στα 17 λίρες από 19 λίρες που είχε φτάσει το 2017, με την εταιρεία να έχει αξία 17,5 εκατ. λίρες.
Σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι οι περικοπές της θα φτάσουν τα 40 εκατομμύρια λίρες από 35 εκ που ήταν ο αρχικός στόχος ενώ έχει ήδη μειώσει τα 20 εκατ. λίρες.