Τα δρομολόγια του Προαστιακού εξακολουθούν να καθυστερούν και κανείς δεν γνωρίζει τον λόγο

Η απίστευτη ταλαιπωρία των επιβατών - σε καθημερινή βάση, εσχάτως.
Open Image Modal
Eurokinissi

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε σε ταξιδεύει σε όλη την ελληνική επικράτεια και στα αστικά κέντρα, με σεβασμό στον πολίτη, με ποιότητα και ασφάλεια». Αυτό είναι το μήνυμα που αντικρίζει κανείς όταν επισκεφθεί την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας στο διαδίκτυο.

Κι αν η ασφάλεια κι ο σεβασμός είναι δεδομένα, δεν θα λέγαμε το ίδιο και για την ακρίβεια με την οποία το μέσο μεταφέρει τους πολίτες στον προορισμό τους.

Αυτό τουλάχιστον είναι η πραγματικότητα που ζουν τις τελευταίες μέρες όσοι ξεκινούν την ημέρα τους σε κάποιο σταθμό του Προαστιακού. 

Είναι το μέσο από το οποίο καθημερινά εξαρτώνται χιλιάδες πολίτες, προκειμένου να φτάσουν εγκαίρως στις εργασίες τους, να επιστρέψουν το απόγευμα ή το βράδυ στα σπίτια τους, ή εν πάση περιπτώσει για να επισκεφτούν περιοχές οι οποίες δεν εξυπηρετούνται αποτελεσματικά - σχεδόν από κανένα άλλο μέσο μεταφοράς. Κι όλα αυτά την ώρα που το εισιτήριο για τον Προαστιακό δεν είναι καθόλου φθηνό.

Από την Τρίτη (5 Νοεμβρίου 2019) όμως, όσοι χρησιμοποιούν τον Προαστιακό υφίστανται τεράστια ταλαιπωρία, αφού όπως διαπιστώνουν όταν φτάνουν στους σταθμούς για να επιβιβαστούν, οι συρμοί καθυστερούν σημαντικά ή... δεν περνούν καθόλου.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πρωί της Τετάρτης μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε στο Twitter ενημέρωσε το επιβατικό κοινό σχετικά με το πρόβλημα, διευκρινίζοντας πως ναι μεν υπήρξαν κάποιες τροποποιήσεις στα δρομολόγια λόγω τεχνικής βλάβης, η οποία ωστόσο αποκαταστάθηκε.

Το πρώτο μήνυμα χαρακτηριστικά ανέφερε: «Λόγω αστοχίας υποδομής, από χθες το βράδυ, εξαιτίας προβλήματος στην τηλεδιοίκησης στο ΣΚΑ και αδυναμία τοπικών χειρισμών. καταργούνται τα δρομολόγια Λιόσια - Κορωπί - Λιόσια. Αδυναμία εκτέλεσης δρομολογίων μεταξύ ΣΣ Λίοσια και ΣΣ Νερατζιώτισσας».

Κάποιες ώρες αργότερα αναρτήθηκε νεότερη ενημέρωση: «Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα που δημιουργήθηκε, χθες βράδυ, στην υποδομή στο ΣΚΑ. Κανονικά τα απογευματινά δρομολόγια στο τμήμα Λιόσια - Κορωπί - Λιόσια, του Προαστιακού Αθηνών».

Ωστόσο, οι πολίτες που χρησιμοποιούν τον Προαστιακό καθημερινά, επισημαίνουν ότι η «κανονικότητα» δεν έχει αποκατασταθεί εις ό,τι αφορά στα δρομολόγια και πως οι καθυστερήσεις εξακολουθούν να είναι υπερβολικές, αιφνίδιες και ανεξήγητες. Να σημειωθεί, ότι οι ώρες των δρομολογίων του προαστιακού - επειδή δεν είναι πυκνά τα δρομολόγια και συνήθως δεν ξεπερνούν τα 2-3 ανά ώρα - είναι προγραμματισμένες, γνωστές στο κοινό και αναρτημένες στους σταθμούς με ακρίβεια λεπτού. 

Προσέξτε τώρα τί συνέβη την τελευταία εβδομάδα, για παράδειγμα στον σταθμό της Παλλήνης:

- Την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου ώρα 08:00, στην πλατφόρμα επικρατούσε κυριολεκτικά το αδιαχώρητο! Πλήθος κόσμου περίμενε ματαίως και οι περισσότεροι αγανακτισμένοι έφευγαν με τα πόδια προς αναζήτηση εναλλακτικού μέσου, γιατί δεν γνώριζαν εκ των προτέρων το πρόβλημα.

- Την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου, ίδια ώρα, όσοι πήγαν στον σταθμό χρειάστηκε να κάνουν υπομονή κοντά στη μισή ώρα - γιατί τα δρομολόγια δεν έγιναν στην ώρα τους.

- Την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου, ίδια ώρα, και πάλι το δρομολόγιο δεν έγινε στην ώρα του. Σύμπτωση;

Με μια γρήγορη ματιά στο Twitter διαπιστώνει κανείς πως κι άλλοι επιβάτες - που επιβιβάζονται ή θέλησαν να επιβιβαστούν σε διαφορετικούς σταθμούς, εκφράζουν έντονα παράπονα για την ταλαιπωρία και τις μεγάλες καθυστερήσεις. Διαβάστε...

Η ΗuffPost  το πρωί της Παρασκευής επικοινώνησε με την εταιρεία ζητώντας απαντήσεις για το ζήτημα που έχει προκύψει. Οι υπεύθυνοι μας ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και πως οι καθυστερήσεις είναι μάλλον τυχαίο γεγονός.

Μέχρι να απαντήσει κάποιος αρμόδιος υπεύθυνα ή επιτέλους να αποκατασταθεί η συχνότητα των δρομολογίων, οι πολίτες όμως οφείλουν να είναι υπομονετικοί και να διαχειρίζονται ακόμα ένα άγχος που μπήκε στη ζωή τους.

Σύγχρονο, γρήγορο, ασφαλές και φιλικό στον πολίτη Μέσο Μεταφοράς δεν υπάρχει πάντως, αν οι ώρες των δρομολογίων έχουν μόνο συμβολική αξία.