Αυτό που γνωρίζαμε ως δεδομένο μέχρι σήμερα στον κόσμο της μόδας είναι ότι κάθε φορά που ένας διάσημος σχεδιαστής θέλει να προωθήσει τη νέα σειρά ρούχων του, κάνει κάστινγκ σε μερικά από τα πιο διάσημα μοντέλα προκειμένου να πρωταγωνιστήσουν στην καμπάνια του οίκου του. Τα τελευταία χρόνια, οι σχεδιαστές δείχνουν να προτιμούν μοντέλα -influencers, αυτές δηλαδή που έχουν επιρροή σε εκατομμύρια νεαρούς καταναλωτές μέσω των λογαριασμών τους στα social media.
O δαιμόνιος σχεδιαστής Ολιβιέ Ρούστινγκ που συνέβαλε στην αναβίωση του γαλλικού οίκου Balmain και ήταν εκείνος που προσέλαβε τις αδελφές Καρντάσιαν να διαφημίσουν τα ρούχα του -όταν ακόμα οι υπόλοιποι μετρ του είδους τις σνόμπαραν- προχωρά στο επόμενο επίπεδο.
Πρωταγωνίστρια της νέας καμπάνιας του είναι η εξωτική καλλονή Shudu, με τα φιλήδονα χείλη, το αγαλματένιο κορμί και τους 141.000 followers, στον φρεσκότατο λογαριασμό της στο instagram.
Η Shudu δεν κάνει παρέα με την Κένταλ Τζένερ, την Τζίτζι Χαντίντ και τις άλλες χρυσοπληρωμένες ανταγωνίστριές της, γιατί απλά... δεν υπάρχει.
Το νέο τοπ μόντελ είναι ψηφιακό και είναι εδώ. Υπήρχε πριν καν ο Ρούστιγκ την επιλέξει ως μούσα του, αλλά κανείς δεν γνώριζε ότι δεν είναι αληθινή.
Φίλη και συνοδοιπόρος της Shudu στη νέα καμπάνια του Balmain, είναι η Margot, που με λίγη φαντασία θα μπορούσε να είναι η κόρη της Λίντα Εβαντζελίστα.
Ωστόσο, ο ”ψηφιακός στρατός” του Ρούστινγκ, διχάζει τους χρήστες των κοινωνικών δικτύων, με πολλούς από αυτούς να ζητούν την επιστροφή των τοπ μόντελ με σάρκα και οστά.
Η Shudu προς το παρόν δεν έχει αντιδράσει...