Επιτέλους. Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Αίγιο, η οποία ήταν έτοιμη από μήνες, αλλά δεν παραδόθηκε προς χρήση επειδή δεν είχε γίνει η τελική δοκιμή και με την Πυροσβεστική, λόγω κορονοϊού και η οποία έγινε την περασμένη εβδομάδα, θα δοθεί σε λειτουργία από τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020.
Πέρυσι, περίπου τέτοιο καιρό, είχαμε παρουσιάσει σε αποκλειστικότητα, με βίντεο όλη τη διαδρομή, την οποία μπορείτε να θαυμάσετε εκ νέου.
Τα δρομολόγια θα συνδέουν το Αίγιο και την ευρύτερη περιοχή της Αιγιάλειας, μέσω του Προαστιακού Σιδηρόδρομου, με την πρωτεύουσα, το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, καθώς και με το Διεθνές Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», άνετα, οικονομικά και με ασφάλεια.
Συνολικά θα πραγματοποιούνται 6 ζεύγη δρομολογίων.
Συγκεκριμένα:
- Αίγιο-Κιάτο-Αεροδρόμιο: 3 δρομολόγια, με ώρες αναχώρησης από το Αίγιο: 07:38, 12:38 και 17:38.
- Αίγιο-Κιάτο-Αθήνα-Πειραιάς: 3 δρομολόγια, με ώρες αναχώρησης από το Αίγιο: 09:57, 14:57 και 19:33.
- Πειραιάς-Αθήνα-Κιάτο-Αίγιο: 3 δρομολόγια, με ώρες αναχώρησης από τον Πειραιά: 04:38* (από Αθήνα), 09:17 και 14:17.
- Αεροδρόμιο-Κιάτο-Αίγιο: 3 δρομολόγια, με ώρες αναχώρησης από το Αεροδρόμιο: 06:49, 11:49 και 16:49.
Πάντως, επειδή η γραμμή Κιάτο – Αίγιο δεν είναι ηλεκτροκίνητη, στο Κιάτο θα γίνεται μετεπιβίβαση, από ηλεκτροκίνητο Desiro σε ντιζελοκίνητο Rail Bus και αντίστροφα, χωρίς αλλαγή αποβάθρας.
Κι ακόμη, θα πραγματοποιούνται ενδιάμεσες στάσεις σε Ελίκη, Διακοπτό (ανταπόκριση με Οδοντωτό Σιδηρόδρομο για Καλάβρυτα), Πλάτανο, Ακράτα, Λυγιά, Λυκοποριά και Ξυλόκαστρο.
Διευκρινίζεται ότι σε όλα τα δρομολόγια θα γίνεται μετεπιβίβαση στο σταθμό του Υπενθυμίζεται ότι σε όλα τα δρομολόγια υπάρχει σύνδεση με μεγάλους συγκοινωνιακούς κόμβους, μέσω του Προαστιακού Σιδηρόδρομου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.