Η γνωστή εταιρεία εσωρούχων Victoria’s Secret αλλάζει εντελώς στρατηγική και προχωράει σε μια τεράστια αλλαγή, «αποχαιρετώντας» τους διάσημους Αγγέλους της. Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, θα αντικαταστήσει τα μοντέλα της με διάσημες γυναίκες που έγιναν γνωστές για τα επιτεύγματα και το ταλέντο τους παρά για το καλλίγραμμο σώμα τους. Οι γυναίκες αυτές θα συνεργάζονται εφεξής με την εταιρεία εσωρούχων, σε μια προσπάθεια να ορίσουν εκ νέου την έννοια του «σέξι».
Η εταιρεία, που έχει κατηγορηθεί για την προώθηση φαλλοκρατικών στερεοτύπων στις διαφημιστικές εκστρατείες της, στρέφεται στη διαφορετικότητα, σε μια προσπάθεια να αλλάξει την εικόνα της και να βρει τη θέση της σε έναν κόσμο, όπου τα πρότυπα ομορφιάς καταρρίπτονται συνεχώς.
Η εταιρεία εκφράζει τώρα την ελπίδα να γίνει «διεθνής υποστηρίκτρια» του κινήματος ενδυνάμωσης των γυναικών, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της, Μάρτιν Ουότερς.
«Οταν ο κόσμος άλλαζε, καθυστερήσαμε να το συνειδητοποιήσουμε. Είχαμε υποχρέωση να πάψουμε να ασχολούμαστε με αυτό που ζητούν οι άνδρες και να εστιάσουμε σε αυτό που επιθυμούν οι γυναίκες», είπε ο Ουότερς. Οι γυναίκες που θα συμμετέχουν στη νέα εκστρατεία δεν θα αποκαλούνται πλέον «άγγελοι», αλλά «συνεταιρισμός VS», ενώ θα συμβουλεύουν την εταιρεία, θα εμφανίζονται σε διαφημίσεις και θα προωθούν τη Victoria’s Secret στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι νέες πρωτοβουλίες της Victoria’s Secret θα αφορούν τη δημιουργία και διαφήμιση εσωρούχων για κάθε τύπο σώματος, ακόμη και για εγκύους.
Στον «συνεταιρισμό», εκτός από τη Ράπινοου, που ηγήθηκε πρόσφατα εκστρατείας κατά των μισθολογικών διακρίσεων εις βάρος γυναικών στον επαγγελματικό αθλητισμό, θα συμμετέχει και η Ινδοαμερικανίδα ηθοποιός Πριγιάνκα Τσόπρα.
Η επιτυχία του νέου εγχειρήματος θα κρίνει και την επιβίωση του ίδιου του brand, το οποίο κατέγραψε μία εξαιρετικά δύσκολη χρονιά, στη διάρκεια της οποίας έκλεισε πάνω από 250 καταστήματα στις ΗΠΑ λόγω και της πανδημίας του νέου κορονοϊού.
Το διάσημο «ντεφιλέ» των ημίγυμνων μοντέλων της Victoria’s Secret δεν πρόκειται, πάντως, να καταργηθεί, καθώς στελέχη της εταιρείας φιλοδοξούν να το επαναφέρουν με διαφορετική μορφή, που δεν θα θίγει την αξιοπρέπεια των μοντέλων, μέσα στο 2022.