«Τέσσερα τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας» υποστηρίζει ο ηλεκτρολόγος μηχανολόγος και δικαστικός πραγματογνώμονας, Αναστάσιος Δέδες, για τα Τέμπη, ο οποίος έχει κάνει αυτοψία αρχικά στη θέση Κουλούρι όπου είχαν μεταφερθεί τα βαγόνια των αμαξοστοιχιών αλλά και στο σημείο της τραγωδίας.
«Από την αυτοψία, την οποία κάναμε, κάναμε καταμέτρηση όλων των βαγονιών που υπήρχαν εκεί και διαπιστώθηκε πως τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας στο Κουλούρι ήταν τέσσερα».
Ο κ. Δέδες, παρέδωσε το πόρισμά του στην Ολομέλεια Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδας.
«Τα τρία ήταν αυτά που είχαν τις λαμαρίνες και το τέταρτο, που είχε ζημιά, είχε πάνω του ένα κοντέινερ και μεταφέρθηκε οδικώς στη Θεσσαλονίκη. Κατά σύνολο, τα βαγόνια είναι 13, όπως αναγράφονταν τα έγγραφα που είχε παραδώσει η Hellenic Train» πρόσθεσε ο πραγματογνώμονας.
Διέψευσε τον ισχυρισμό ότι το βαγόνι δεν είχε εντοπιστεί
Έχει γίνει λόγος ότι δύο από τους συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών, οι κ. Κωνσταντινίδης και Ηλιόπουλος, επισκέφθηκαν τον Εφέτη Ανακριτή Λάρισας και κατέθεσαν συμπληρωματική τεχνική έκθεση του πραγματογνώμονα Βασίλη Κοκοτσάκη.
Στη συμπληρωματική τεχνική έκθεση του κ. Κοκοτσάκη, που παραδόθηκε στον Εφέτη Ανακριτή Λάρισας, επισημαίνεται ότι η εμπορική αμαξοστοιχία είχε 14 και όχι 13 βαγόνια, όπως δηλώθηκε επίσημα. Δηλαδή υπάρχει ένα παραπάνω βαγόνι.
Το βαγόνι βρισκόταν αμέσως μετά τις 3 ανοιχτές πλατφόρμες που μετέφεραν λαμαρίνες και ήταν κοντέινερ, δηλαδή ήταν κλειστού τύπου. Επιπλέον, φέρεται να μην είχε εντοπιστεί, αφού διαλύθηκε από την έκρηξη την στιγμή της σύγκρουσης των αμαξοστοιχιών, κάτι το οποίο διαψεύστηκε από τον δικαστικό πραγματογνώμονα, Αναστάσιο Δεδέ.