Ο σταθμάρχης Λάρισας έδωσε συμπληρωματική απολογία για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη. «Έχω ευθύνη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα, αλλά οι ευθύνες δεν βαραίνουν μόνο εμένα», είπε ξεκινώντας την απολογία του.
«Ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας με προϋπηρεσία 40 χρόνων έπρεπε να σταματήσει το τρένο όταν είδε ότι κινούνταν στη γραμμή καθόδου» υποστήριξε ο μοιραίος σταθμάρχης, σύμφωνα με το thesstoday.gr, επιρρίπτοντας ευθύνες στον οδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας.
Στη συνέχεια ανέφερε «Ήμουν άπειρος για να μπω πέντε συνεχόμενες νυχτερινές βάρδιες μόνο μου στο πρόγραμμα. Οι εμπειρότεροι συνάδελφοι μου δεν έπρεπε να με αφήσουν μόνο τη νύχτα του δυστυχήματος», συμπλήρωσε.
«Δεν υπάρχει 11λέπτο κενό στις συνομιλίες»
Έντονες αντιδράσεις είχε προκαλέσει η… εξαφάνιση ηχητικών με τις καταγεγραμμένες συνομιλίες του ΟΣΕ αμέσως πριν και μετά το «νεκρό» 11λεπτο τη νύχτα της τραγωδίας των Τεμπών. Είναι το χρονικό διάστημα που ταυτίζεται με την περίεργη στάση του επιβατικού τρένου στη μέση του πουθενά λίγα λεπτά πριν τη μοιραία σύγκρουση με την επιβατική αμαξοστοιχία, όπου έχουν «εξαφανιστεί» οι επικοινωνίες του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας με το σταθμάρχη Λάρισας. Αυτό άλλωστε κατήγγειλε η οικογένεια του νεκρού μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας Γιώργου Κουτσούμπα σε μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε ενώπιον της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας μέσω του συνηγόρου της Βασίλη Ζησιμάτου κάνοντας λόγο για «αλλοίωση στοιχείων» και «εξαφάνιση» συνομιλιών με στόχο την ενοχοποίηση του νεκρού μηχανοδηγού.
Από την πλευρά του, όμως, ο μοιραίος σταθμάρχης, φαίνεται να υποστήριξε ότι δεν υπήρχε κανένα κενό. «Δεν υπάρχει 11λεπτο κενό στις συνομιλίες ασύρματου. Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μιλούσα με τους συναδέλφους μου στα άλλα μέσα επικοινωνίας, το υπηρεσιακό, σταθερό τηλέφωνο και το σύστημα GSMR», ανέφερε χαρακτηριστικά.