Το Citroen SM επιστρέφει ως μια σχεδιαστική άσκηση της DS

To SM TRIBUTE είναι μία εκπληκτική δουλειά που δημιουργήθηκε για την επέτειο των 10 χρόνων τέχνης και φινέτσας, από το Design Studio της DS Automobiles στο Παρίσι.
Open Image Modal
To SM TRIBUTE είναι μία εκπληκτική δουλειά που δημιουργήθηκε για την επέτειο των 10 χρόνων τέχνης και φινέτσας, από το Design Studio της DS Automobiles στο Παρίσι.
DS AUTOMOBILES

Στη DS Automobiles εργάζονται πάνω στην κληρονομιά των εμβληματικών μοντέλων της Citroen για τη μορφή των μελλοντικών μοντέλων που θα έρθουν στο τέλος της δεκαετίας.

To Citroen SM του 1970, που ως έργο ξεκίνησε το 2020, ως αποτέλεσμα των σχεδιαστών του DS DESIGN STUDIO PARIS, έγινε SM TRIBUTE, που διατηρεί τις εντυπωσιακές αναλογίες του αρχικού SM, αλλά με μια πιο μυώδη και δυναμική παρουσία, ενώ το μακρύ καπό τονίζει τους δεσμούς με το παρελθόν. Το μήκος του αγγίζει τα 4,94μ., (+3εκ. από το αρχικό μοντέλο), το πλάτος του τα 1,94μ. (+14εκ.) και το ύψος του τα 1,34μ. (+2εκ.), ενώ οι τροχοί των 22 ιντσών του προσφέρουν μια μοναδική επιβλητικότητα. 

Το αρχικό SM δεν είχε εμφανή μπροστινή γρίλια, και τη θέση της καταλάμβανε ένα πολύ μεγάλο γυάλινο τμήμα που κάλυπτε τα φωτιστικά σώματα και την πινακίδα κυκλοφορίας. Μετά από πενήντα χρόνια, αυτό το γυάλινο τμήμα γίνεται μια τρισδιάστατη οθόνη που φωτίζεται μέχρι τη μέση της, πλαισιωμένη από μια φωτιστική υπογραφή που αποτελείται από τρεις μονάδες σε κάθε πλευρά –όπως και στο παρελθόν– που πλαισιώνεται από οκτώ φώτα ημέρας με κάθετα στοιχεία των DRL, που συναντώνται με τα κυρίως φωτιστικά σώματα, σχηματίζοντας ένα τριγωνικό μοτίβο όπως στην πλώρη ενός πλοίου.

Open Image Modal
To SM TRIBUTE είναι μία εκπληκτική δουλειά που δημιουργήθηκε για την επέτειο των 10 χρόνων τέχνης και φινέτσας, από το Design Studio της DS Automobiles στο Παρίσι.
DS Automobiles

Το προφίλ διατηρεί τις χαρακτηριστικές γραμμές του SM που ακολουθούν τη ροή αέρα από εμπρός στενεύοντας προς τα πίσω. Πίσω ξεχωρίζουν τα δύο μεγάλα παράθυρα, και το πίσω φινιστρίνι κάνει το πίσω μέρος να μοιάζει ότι επιπλέει σε σχήμα S. Φυσικά, οι πίσω τροχοί καλύπτονται εν μέρει με αφαιρούμενα μέρη.

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση του 1970 έχει και αυτή με τη σειρά της εκμοντερνιστεί διατηρώντας όμως το χαρακτηριστικό σχήμα του ταμπλό με τα οβάλ όργανα. Ακολουθώντας τον πρωτοποριακό του χαρακτήρα του αρχικού SM, στο σημερινό πρωτότυπο οι πληροφορίες εμφανίζονται σε μία κυρτή «κονσόλα-οθόνη», ενώ το σύστημα διευθύνσεως τεχνολογίας «steer-by-wire», ολοκληρώνει αυτό το πνεύμα που αγαπά η μάρκα. ‘Ήχος και φως’ περιβάλλουν αρμονικά τους επιβάτες στο εσωτερικό.

Το εσωτερικό δεν είναι καθόλου «βαρύ», ενώ διαθέτει επενδύσεις σε ιβουάρ απόχρωση που αποτελούνται από δέρμα και Alcantara. Η μεγάλη οθόνη στο μπροστινό μέρος του ταμπλό, προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες επιλογής από πλήθος επενδύσεων και υλικών! Τα καθίσματα συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν με το κορυφαίο επίπεδο άνεσης που προσφέρουν, όπως και στο αρχικό SM.

Τοποθετημένο σε ένα χώρο 120τ.μ. δίπλα σε ένα αρχικό SM, το SM TRIBUTE θα λάβει μέρος στο Concours d’Elegance στις 15 Σεπτεμβρίου.