Το ηλεκτρικό BMW σκούτερ των 12.180 ευρώ

Με φουτουριστική σχεδίαση, σε δύο χρώματα, με ισχυρή δομή, δυνατά φρένα, εκρηκτική επιτάχυνση και μεγάλη αυτονομία.
Open Image Modal
BMW

Ο όμιλος BMW δεν κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και μοτοσυκλέτες, μέσω του τμήματος Motorrad.

Το BMW CE 04, είναι το πρώτο του είδους, κι έρχεται να λανσαριστεί τον Ιανουάριο στην Ελλάδα με μια τιμή, διόλου ευκαταφρόνητη, στα 12.180 ευρώ, η οποία με την επιδότηση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», μειώνεται κατά 800 ευρώ.

 

Open Image Modal
BMW

Ομως, παρά την τιμή, συσσωρεύει τεράστια τεχνολογία και βέβαια, αν αναλογιστούμε τις μετακινήσεις που υπόσχεται, αθόρυβες και… αμόλυντες, αφού δεν εκπέμπει ρύπους, με χαμηλό κόστος φόρτισης, τότε «τα λεφτά του τα βγάζει», σε βάθος χρόνου, βέβαια.

Η ονομασία του, καταδεικνύει ότι το C σημαίνει καινοτομία, το Ε ηλεκτροκίνηση και το 04 ότι εντάσσεται στην κατηγορία των σκούτερ 400 κ.εκ. Κατά συνέπεια, οδηγείται μόνο με δίπλωμα μοτοσυκλέτας.

 

Open Image Modal
BMW

Εμφανισιακά, το νέο BMW CE 04, είτε σε λευκό, είτε σε γκρι χρώμα με φιμέ ζελατίνα και πορτοκαλί λεπτομέρειες, πράγματι ξεχωρίζει στον δρόμο. Με τροχούς και χυτές αλουμινένιες ζάντες, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT 10,25 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, χάρτη και λειτουργίες συνδεσιμότητας.

Επίσης, φέρει φωτιστικά LED και προαιρετικά, προσαρμοζόμενο φως στροφής Headlight Pro, καθώς και λειτουργίες φωτισμού όπως «Welcome» και «Good Bye».

 

Open Image Modal
BMW

Διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους στο πλάι και μπροστά, πλαϊνό χώρο για το κράνος και ενεργά αεριζόμενο ντουλαπάκι για τη φόρτιση κινητού τηλεφώνου με θύρα φόρτισης USB-C.

Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη που εδράζεται στο πλαίσιο ανάμεσα στη μπαταρία και τον πίσω τροχό. Η μειωμένης ισχύος (κατηγορία L3e-A1), παράγει 23 kW (31 hp) και η κανονική έκδοση φθάνει στα 31 kW (42 hp), η οποία επιταχύνει στα 0-50 χλμ./ώρα σε 2,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα και των δύο εκδόσεων αγγίζει τα 120 χλμ./ώρα.

Η δε μπαταρία χωρητικότητας 60,6 Ah (8,9 kWh), που βρίσκεται στο κάτω μέρος του σκούτερ, προσφέρει αυτονομία περίπου 130 χλμ. (έκδοση μειωμένης ισχύος: 100 χλμ.).

 

Open Image Modal
BMW

Η μπαταρία ιόντων λιθίου φορτίζεται μέσω της ενσωματωμένης συσκευής φόρτισης είτε σε μία στάνταρ οικιακή πρίζα, σε έναν επιτοίχιο φορτιστή, είτε σε δημόσιο σταθμό φόρτισης. Για το 100%, ιδανικά απαιτούνται 4 ώρες και 20 λεπτά. Με τον ταχυφορτιστή που διατίθεται προαιρετικά, με ισχύ 6,9 kW (2,3 kW στη στάνταρ έκδοση), το 100% έρχεται σε 1 ώρα και 40 λεπτά και από το 20% στο 80%, φθάνει σε 45 λεπτά. Στον βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνεται καλώδιο φόρτισης (2,3 kW), ενώ χρειάζεται και καλώδιο Mode 3 για ταχεία φόρτιση σε επιτοίχιο φορτιστή στο σπίτι ή σε δημόσιο σταθμό φόρτισης.

Το νέο BMW CE 04 εφοδιάζεται με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, εφάμιλλο του Automatic Stability Control των μοτοσυκλετών BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης και περιορίζει τη ροπή του κινητήρα σε σχέση με την ολίσθηση του πίσω τροχού. Προαιρετικά, φέρει και Dynamic Traction Control (DTC), για ακόμα πιο ασφαλή επιτάχυνση, κυρίως υπό κλίση.

Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης “ECO”, “Rain” και “Road”, ενώ μπορεί να προστεθεί και το “Dynamic” riding mode, για ακόμα γρηγορότερη επιτάχυνση.

Το πλαίσιο έχει σωληνωτή ατσάλινη δομή, μπροστά υπάρχει τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 35 χλστ. και πίσω μονόμπρατσο ψαλίδι και μονό αμορτισέρ, ενώ τα ελαστικά μεγάλων διαστάσεων, είναι 120/70 R15 67H μπροστά και 160/60 R15 56H πίσω, έχοντας δύο δισκόφρενα μπροστά και ένα πίσω δίσκο. Προαιρετικά, φέρει ABS Pro, που ελέγχει το φρενάρισμα στις στροφές, προσφέροντας τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.