Το να θέλεις να «απογειώσεις» τον ελληνικό τουρισμό, προσφέροντας αυθεντικές εμπειρίες, αν δεν έχεις τη, ελληνική γαστρονομία ψηλά στην ατζέντα, δεν μπορείς να το πετύχεις.
Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, εδώ και χρόνια έχει θεσπίσει το πρότυπο «Ελληνικό Πρωινό», το οποίο έχουν υιοθετήσει 843 ξενοδοχεία στη χώρα μας, αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πώς η φιλοξενία μπορεί να προσφέρει γαστρονομικές εμπειρίες υψηλού επιπέδου.
Πλέον, στο Πρότυπο του «Ελληνικού Πρωινού», εντάσσονται τρεις ακόμα περιοχές, η Χίος, η Κάρπαθος και η Κάσος, νησιά με μεγάλη ιστορία, φυσική ομορφιά, πλούσια γαστρονομική παράδοση και τοπική παραγωγή.
Στο πλαίσιο της υπογραφής των Τοπικών Συμφώνων με τους εκπροσώπους των νησιών, ο Αντιπρόεδρος του ΞΕΕ, επικεφαλής του Προγράμματος «Ελληνικό Πρωινό» Άρης Σουλούνιας, αφού τους καλωσόρισε στην οικογένεια του Ελληνικού Πρωινού, ανέφερε ότι τα νέα Τοπικά Πρότυπα, που προέκυψαν μετά από τετράμηνη συνεργασία για την καταγραφή των σχετικών γαστρονομικών χαρτοφυλακίων, αποτελούν τον πρεσβευτή της μοναδικότητας της τοπικής τους γαστρονομίας ενώ, με την υπογραφή των νέων Συμφώνων το «Ελληνικό Πρωινό» περνά στη επόμενη μέρα. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε, «περνάμε σε μία νέα περίοδο εξωστρέφειας για το Πρόγραμμα. Στοχεύουμε να εκσυγχρονίσουμε την ταυτότητα και την εικόνα του, ώστε να γίνει ένα δελεαστικό «προϊόν - εμπειρία» για την τουριστική αγορά με στόχο να προσδώσει υπεραξία στην επιχειρηματική δραστηριότητα των Ελλήνων ξενοδόχων».
Τα τοπικά σύμφωνα υπέγραψαν για την Χίο, η Αντιγόνη Μαϊστράλη, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χίου, για την Κάρπαθο ο Μανώλης Παραγυιός, αντιδήμαρχος Τουρισμού και για την Κάσο η Μαρία Τσακίρη, πρόεδρος του Συλλόγου Επαγγελματιών, Επιχειρηματιών και Εμπόρων, που εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη συνεργασία και την ένταξή τους στο πρόγραμμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος με το πρόγραμμα «Ελληνικό Πρωινό» προσκαλεί σε μία βιωματική εμπειρία, σε ένα γευστικό ταξίδι που συνδυάζει τη φύση, την παράδοση και την ιστορία αναδεικνύοντας και στηρίζοντας παράλληλα τον Έλληνα παραγωγό, τον ξενοδόχο και την τοπική επιχειρηματικότητα, στοχεύοντας στη βιώσιμη και ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, δημιουργώντας προϋποθέσεις ανάπτυξης και ανάκαμψης της οικονομίας του τουρισμού.