Μια εβδομάδα μετά τον θάνατο του Καρλ Λάγκερφελντ, ένα ισπανικό brand ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε «ενδυματολογικό αφιέρωμα» στον σχεδιαστή και διευθυντή δημιουργικού των οίκων Fendi και Chanel.
Η Ironic Lux δημιούργησε ένα T-shirt με το σύνθημα «The Kaiser is Dead, Long Live Choupette» (Ο Καρλ Λάνγκεφελντ Πέθανε, Ζήτω η Choupette).
Το brand, με διάθεση χιουμοριστική, όπως δηλώνει η γυναίκα που βρίσκεται πίσω από την εταιρεία, λανσάρει το Τ- shirt με ένα σκίτσο με απλές γραμμές της Choupette, της γάτας, του αγαπημένου κατοικίδιου του Γερμανού μόδιστρου να φορά, λευκό πουκάμισο με ψηλό κολάρο και γραβάτα, τα οποία ήταν το σήμα -κατατεθέν του Καρλ Λάγκερφελντ.
Η είδηση του θανάτου του στις 19 Φεβρουαρίου, σε ηλικία 85 ετών, συντάραξε τη βιομηχανία της μόδας με πολλούς να αναρωτιούνται τι θα γίνει με την αγαπημένη του γάτα.
Η γάτα Βιρμανίας Choupette ήταν η μόνιμη συντροφιά του Λάγκερφελντ. Ήταν επίσης η έμπνευση πίσω από πολλά από τα σχέδια του, και πριν από τον θάνατό του, δήλωσε επίσης την πρόθεσή του να αφήσει την τεράστια περιουσία του στο αγαπημένο του κατοικίδιο.
«Η ιδέα αυτού του T-shirt είναι σε συμφωνία με τη βούληση του Λάγκερφελντ, ο οποίος άφησε οδηγίες να αποφευχθούν τα δάκρυα και τα μεγάλα αφιερώματα» εξήγησε η σχεδιάστρια Nahia del Valle, η γυναίκα πίσω από το brand Ironic Lux, σύμφωνα με δημοσίευμα της «The National».
«Νομίζω ότι η παρουσίαση της Choupette ως του κύριου χαρακτήρα αυτού του T-shirt είναι κάτι που ο Καρλ θα έβρισκε διασκεδαστικό, αφού πάντα παραδεχόταν ότι ήταν ερωτευμένος μαζί της».
«Η σχέση του με τη γάτα του μου φαινόταν πάντα αστεία. Το γεγονός ότι της άφησε την περιουσία του πρόκειται να ανοίξει μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση από νομική άποψη, αφού ούτε η γαλλική ούτε η γερμανική νομοθεσία επιτρέπουν τη δωρεά περιουσιακών στοιχείων σε ζώα», τόνισε η del Valle.
Υπάρχει ένας μακρύς κατάλογος ανθρώπων που είναι πρόθυμοι να υιοθετήσουν πάντως τη Choupette, είτε λόγω της ενδεχόμενης περιουσίας της, είτε λόγω των στενών σχέσεών της με τη μόδα.
(Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ)