Η Κέρις Ρότζερς από τον Λος Άτζελες διαφέρει από τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας της. Σε ηλικία 12 ετών αποφάσισε να ιδρύσει τη δική της επιχείρηση μόδας, πωλώντας μπλουζάκια με το δικό τους ξεχωριστό μήνυμα. Και τα κατάφερε.
Η επιχείρησή της «Flexin’In My Comlexion» τυπώνει μπλουζάκια με το μήνυμα «να νιώθεις άνετη με το δέρμα σου». Όντας Αφροαμερικανίδα, γνωρίζει πολύ καλά τη σημαντικότητα της συγκεκριμένης φράσης.
Τον Απρίλιο του 2017 έκανε την αρχή, σύμφωνα με το ΒΒC. Πολύ σύντομα κατάφερε να κερδίσει από τη δουλειά αυτή 200.000 δολάρια, να γίνει πρεσβευτής της Nike και να γίνει η νεότερα σχεδιάστρια που συμμετέχει στο Fashion Week της Νέας Υόρκης.
Φυσικά, το ετήσιο περιοδικό Teen Vogue 21 που κάθε χρόνο παρουσιάζει τα νεότερα ταλέντα που μπορούν να αλλάξου τον κόσμο, δεν θα μπορούσε να μην κάνει αφιέρωμα για το κατόρθωμά της. Η Κέρις Ρότζερς αναμένει τα καλύτερα για τη σεζόν που έπεται.