Το πρώτο βήμα εισόδου στη λιανική καλλυντικών πραγματοποιεί ο όμιλος του επιχειρηματία Σάμι Φάις, καθώς πριν από λίγες ημέρες άνοιξε το πρώτο κατάστημα της ιταλικής φίρμας Kiko Milano στην Ελλάδα, η οποία είναι ήδη γνωστή στην εγχώρια αγορά μέσω των online πωλήσεων της.
Η συμφωνία που έχει υπογράψει ο όμιλος με την ιταλική φίρμα, προβλέπει τη δημιουργία 40 καταστημάτων σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία και Κύπρο. Η ΚΙΚΟ Milano, (όπου διαθέτει κυρίως προϊόντα μακιγιάζ σε προσιτές τιμές) ανταγωνίζεται τα δίκτυα της NYX της L’Oreal, MAC της Estee Lauder αλλά και της ελληνικής Dust + Cream, ως προς τη φιλοσοφία και την προιοντική γκάμα, και έρχεται να προστεθεί στην εξόχως ανταγωνιστική ελληνική αγορά.
Η φίρμα διεθνώς αναπτύσσεται με δικό της δίκτυο καταστημάτων. Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900 καταστήματα ΚΙΚΟ Milano στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκατ. ευρώ. Η ιταλική φίρμα, η οποία ιδρύθηκε το 1997 από τον Percassi, εντάσσεται κάτω από την ομπρέλα της εταιρείας συμμετοχών Odissea Srl στην οποία ανήκουν επίσης τα εμπορικά σήματα Madina και Womo.
Σε ότι αφορά τον όμιλο Φάις εκτός από τον τομέα της αθλητικής ένδυσης (Under Armour, Puma, κ.α.), της υπόδησης μέσω της αλυσίδας Καλογήρου και εσχάτως των καλλυντικών, ετοιμάζεται να επεκταθεί και σε νέες δραστηριότητες. Συγκεκριμένα ετοιμάζεται να λάβει το βάπτισμα του πυρός στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Το πρώτο ξενοδοχείο που θα ανοίξει ο όμιλος, -βρίσκεται στο Καμάρι της Σαντορίνη-, θα είναι έτοιμο τον Μάιο του 2021 ενώ σε μια διετία υπολογίζεται να ξεκινήσουν οι εργασίες στο Castello Bibelli στην Κέρκυρα που απέκτησε μέσω του ΤΑΙΠΕΔ. Επίσης ο όμιλος διαθέτει εκτάσεις στην Κρήτη και στην Εύβοια, στις οποίες θα αναπτυχθούν κατοικίες.
Σε ότι αφορά την αξιοποίηση της στοάς Μοδιάνο –η ανακατασκευή ήταν να ξεκινήσει τον Μάρτιο- εκεί θα δημιουργηθεί μια Παραδοσιακή Αγορά Τροφίμων. Στόχος είναι η στοά να επαναλειτουργήσει τα Χριστούγεννα του 2021 ή την Άνοιξη του 2022.