Το Peugeot 208 φρεσκαρίστηκε

Διαθέσιμο σε εκδόσεις βενζίνης, υβριδικές και με αναβαθμισμένη ηλεκτρική έκδοση.
|
Open Image Modal
Peugeot

Με πάνω από 1 εκατ. πωλήσεις από την κυκλοφορία του στα τέλη του 2019, το Peugeot 208 έχει γνωρίσει μεγάλη εμπορική επιτυχία, ενώ το E-208 καθώς αποτέλεσε το best-seller ηλεκτρικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του στην Ευρώπη. 

Η γκάμα του νέου Peugeot 208 περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις εξοπλισμού  και πέντε επιλογές κινητήρων, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης των 115kW/156bhp, με αυτονομία 400χλμ., αλλά και των νέων εκδόσεων HYBRID 100 και HYBRID 136.

Το νέο 208 εξακολουθεί να έχει τις ίδιες συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις: 4,055μ. μήκος, 1,745μ. πλάτος (χωρίς τους καθρέφτες) και 1,43μ. ύψος. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ παραμένει αμετάβλητη στα 309 λίτρα (κάτω από την εταζέρα).

Η νέα έκδοση του μοντέλου, φέρει τη νέα υπογραφή της PEUGEOT μπροστά, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο 9X8 Hypercar, και στα νέα 508 και 508 SW, και πρόσφατα στο νέο 2008. 

Όλα τα νέα μοντέλα του 208 διαθέτουν το ολοκαίνουργιο μπροστινό μέρος, , με το νέο σήμα της μάρκας στο κέντρο τους. Πίσω, δε, υπάρχει η εμβληματική φωτιστική υπογραφή της μάρκας, που αποτελείται από τρείς επάλληλους κόκκινους ‘όνυχες’, όπως και το λογότυπο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της πόρτας του χώρου αποσκευών. 

Οι νέες ζάντες είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της νέας σχεδίασης της μάρκας, σε 16 και 17 ίντσες. 

Open Image Modal
@GREG

Στην καμπίνα, υπάρχουν νέες υφασμάτινες ταπετσαρίες των καθισμάτων, ενώ διατίθεται  (προαιρετικά στην έκδοση GT) και  με νέα μαύρη ταπετσαρία από Alcantara με εμφανείς ραφές σε φωσφοριζέ απόχρωση Adamite Green. Η μεγάλη προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια της έκδοσης GT, γίνεται εμφανής από την επένδυση του ταμπλό και των υποβραχιόνιων, που διαθέτουν και αυτά κομψές εμφανείς ραφές σε απόχρωση Adamite Green.

Επίσης, το i-Cockpit, ακόμα πιο προηγμένο τεχνολογικά, με δυνατότητες δικτύωσης και εργονομικό, εξακολουθεί να παραμένει ο πυρήνας της καμπίνας.

Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται ιδανικά τοποθετημένος στο ύψος των ματιών του οδηγού, και διαθέτει ψηφιακή οθόνη στις εκδόσεις ALLURE και GT. Μεγάλη ψηφιακή, νέας σχεδίασης οθόνη των 10 ιντσών, ενώ η έκδοση GT διαθέτει οθόνη 3D στο βασικό εξοπλισμό. Ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει το χρώμα της οθόνης, καθώς και τη διάταξη και την παρουσίαση των πληροφοριών, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Στην έκδοση ACTIVE, το νέο 208 διατηρεί τον αναλογικό πίνακα οργάνων με την έγχρωμη οθόνη των 3,5 ιντσών.

Η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών είναι στάνταρ από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, με το ιδανικό αυτό interface να διευκολύνει τον έλεγχο των τελευταίας γενιάς συστημάτων infotainment, PEUGEOT i-Connect και PEUGEOT i-Connect Advanced.

Στα νέα 208 ALLURE και GT, η κεντρική οθόνη διαθέτει τεχνολογία HD. Σε όλες τις εκδόσεις, τα «πλήκτρα πιάνου» βρίσκονται και πάλι κάτω από την κεντρική οθόνη εξασφαλίζοντας τη γρήγορη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του συστήματος.

Πέραν αυτών, μοντέρνα χειριστήρια υπάρχουν για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα νέα 208 που είναι εξοπλισμένα με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, διαθέτουν νέο επιλογέα, για βελτιωμένη εργονομία, ενώ τα νέα 208 με αυτόματο κιβώτιο έχουν διατηρήσει τον κομψό, πρακτικό και διακριτικό επιλογέα που παρουσιάστηκε την άνοιξη του 2022.

Οσον αφορά στο νέο E-208 διαθέτει έναν αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα 115kW/156bhp, όπου σε συνδυασμό με την μπαταρία των 51kWh, εξασφαλίζουν στο μοντέλο αυτονομία 400χλμ. 

Για τους πελάτες που αναζητούν την πρώτη τους εμπειρία με την ηλεκτροκίνηση, το νέο 208 προσφέρει δύο νέα κινητήρια σύνολα 48V HYBRID της PEUGEOT, που συνδυάζονται με τον πολυβραβευμένο κινητήρα βενζίνης PureTech, αποδίδοντας 100 και 136 ίππους, σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6.

Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Στην οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, τα νέα 208 HYBRID 100 e-DCS6 και HYBRID 136 e-DCS6 μπορούν να κινηθούν περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Open Image Modal
Peugeot

Εξάλλου, για όσους αναζητούν τις πιο προσιτές βενζινοκίνητες εκδόσεις, το νέο 208 προσφέρεται και με δύο ιδιαίτερα οικονομικούς και αποδοτικούς κινητήρες: PureTech 75: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 75bhp, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και PureTech 100: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 100bhp, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το νέο 208 διατίθεται πλέον με το σύστημα PEUGEOT i-Connect στο βασικό του εξοπλισμό - προαιρετικά στην έκδοση Allure διατίθεται με το σύστημα PEUGEOT i-Connect Advanced και στάνταρ στην GT.

Οι νέες εκδόσεις 208 ALLURE και GT διαθέτουν πλέον 2 θύρες USB στην κεντρική κονσόλα και δύο στο πίσω μέρος της, σύνολο 4. 

Καταλήγοντας, διαθέτει πιο ισχυρό επαγωγικό φορτιστή για smartphones, υψηλής ευκρίνειας κάμερες υποβοήθησης παρκαρίσματος και ευρεία γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, ενώ η εφαρμογή MyPeugeot για smartphone, διαθέτει επιπλέον λειτουργίες για το νέο E-208.