Το team πίσω από την αναβίωση του «Sex and the City» στο HBO Max έχει προσπαθήσει να αντικατοπτρίσει το πέρασμα του χρόνου στους χαρακτήρες. Μόνο που στην περίπτωση του ηθοποιού Ντέιβιντ Έγκενμπεργκ, η ιστορία πήγε ένα βήμα παραπέρα, καθώς η τέχνη μιμήθηκε τη ζωή.
Η Τζούλι Ρότενμπεργκ και η Ελάιζα Ζουρίτσκι, δύο από τους σεναριογράφους του «And Just Like That...» δήλωσαν στο Vanity Fair ότι ενσωμάτωσαν το πραγματικό πρόβλημα υγείας του Έγκενμπεργκ με την απώλεια ακοής, στον χαρακτήρα που υποδύεται, Στιβ Μπρέιντι. Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς, με τίτλο «Hello It’s Me», ο Στιβ εξηγεί ότι άρχισε να χρησιμοποιεί ακουστικά βαρηκοΐας - ένα σημείο της πλοκής που αναπτύχθηκε περαιτέρω στο έβδομο επεισόδιο, με τίτλο «Sex and the Widow», το οποίο προβλήθηκε αυτή την εβδομάδα.
«Όταν ο δημιουργός Μάικλ Πάτρικ Κινγκ συνάντησε ξανά τον Έγκενμπεργκ για τη σειρά, το πρώτο που είπε ο Ντέιβιντ ήταν “πήρα ακουστικά βαρηκοΐας”», εξήγησε η Ζουρίτσκι.
«Όλοι στη σειρά, μηδενός εξαιρουμένου, αγαπάμε τον Ντέιβιντ Έγκενμπεργκ ως άτομο, τον αγαπάμε ως ηθοποιό, αγαπάμε τον Στιβ, έχουμε επενδύσει πραγματικά στον χαρακτήρα του. Είναι γεμάτος ζωή και τα άτομα σαν τον Στιβ εκεί έξω είναι καλά παιδιά», πρόσθεσε.
Σε σύγκριση με το original «Sex and the City», η παρουσία του Στιβ στο «And Just Like That...» είναι σαφώς μικρότερη, καθώς η σύζυγός του, Μιράντα Χομπς (την οποία υποδύεται η Σίνθια Νίξον), εξερευνά τη σεξουαλικότητά της και δείχνει σημάδια αλκοολισμού.
Αν και ο Στιβ μέχρι στιγμής τα έχει πάει πολύ καλύτερα στη νέα σειρά, σε σχέση τουλάχιστον με έναν άλλο από τους αγαπημένους χαρακτήρες, η μικρότερης διάρκειας εμφάνιση του δεν έχει περάσει απαρατήρητη από φαν και κριτικούς. Όπως έγραψε πριν από λίγες ημέρες η δημοσιογράφος Ντανιέλ Κοέν σε άρθρο της στο The Cut, οι σεναριογράφοι της σειράς «δεν δείχνουν να ενδιαφέρονται ιδιαίτερα να εξερευνήσουν πώς έχει ωριμάσει ο πολύ ευγενικός και υπομονετικός νεαρός Στιβ», καταλήγοντας ότι «δεν είναι η ζωή που του αξίζει».
Στη συνομιλία της με το Vanity Fair, η Ρότενμπεργκ ισχυρίστηκε ότι η πορεία της Μιράντα στη σειρά –τουλάχιστον όσον αφορά τη σχέση της με τον Στιβ- αντικατοπτρίζει «τις επαναξιολογήσεις και τις μεταβάσεις στη ζωή».
«Τα ζευγάρια μιας ηλικίας χωρίζουν και οι άνθρωποι συνειδητοποιούν τι τους ικανοποιεί και τι δεν τους ικανοποιεί στον σύζυγο τους. Η ιστορία της Μιράντα αντιπροσωπεύει ένα μονοπάτι στον οποίο βρίσκονται πολλές γυναίκες».
«Ακόμη και οι πιο αξιαγάπητοι άνθρωποι περνούν κρίσεις. Ακόμη και οι ηθικοί, εν γένει υπέροχοι άνθρωποι, κάνουν επιλογές που δεν είναι απαραίτητα αξιοθαύμαστες ή καλές. Αλλά τις κάνουν επειδή βρίσκονται σε μία δύσκολη στιγμή ή προσπαθούν να ξεπεράσουν μία κρίση», πρόσθεσε από την πλευρά της η Ζουρίτσκι.