Το Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid των 300hp

Το κορυφαίο σε ισχύ Renault με κινητήρια μονάδα E-Tech 4x4 και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 100 χλμ.
Open Image Modal
Renault

Την πιο ισχυρή έκδοση παραγωγής παρουσιάζει η Renault. Το Rafale E-Tech 4x4 300hp ενσωματώνει το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το κινητήριο σύνολο του Rafale E-Tech 4x4 300 hp χρησιμοποιεί τον κινητήρα E-Tech hybrid 200hp, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μίας μπαταρίας με ωφέλιμη χωρητικότητα 22 kWh. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει στο Rafale αυτονομία έως και 100χλμ. ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Το Rafale E-Tech 4x4 300 hp επιτυγχάνει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 0,7λίτρα/100 χλμ., παραμένοντας σε τιμές που δεν ξεπερνούν τα 5,8λίτρα/100χλμ. ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο 1.200άρης 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης με νέο υπερσυμπιεστή, που αυξάνει την ισχύ στα 110 kW ή 150 hp (σε σχέση με τα 96 kW ή τους 130hp της βασικής έκδοσης E-Tech 200 hp). Με τη σειρά της, η ροπή έχει φθάσει στα 230 Nm. Το κιβώτιο πολλαπλών επιλογών (multi – mode), χωρίς συμπλέκτη, έχει προσαρμοστεί σε αυτές τις τροποποιήσεις.

Ο κινητήρας βενζίνης εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρείς ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα), επιταχύνοντας στα 0 - 100 χλμ./ώρα σε 6.4 δευτ. (σε σχέση με τα 8.9δευτ. της έκδοσης 200 hp E-Tech hybrid).

Το Rafale E-Tech 4x4 300 hp Atelier Alpine διαφέρει από την έκδοση Esprit Alpine χάρη στο καινοτόμο σύστημα έξυπνης αυτορυθμιζόμενης ανάρτησης, με κάμερα στο επάνω μέρος του παρμπρίζ. Αυτό το σύστημα που ονομάζεται «ενεργή ανάρτηση με κάμερα πρόβλεψης» λαμβάνει υπόψη την ταχύτητα και τις αντιδράσεις του οδηγού, ρυθμίζοντας το βαθμό απόσβεσης της ανάρτησης , όπως για παράδειγμα σε περίπτωση αύξησης της ταχύτητας ή της παρουσίας τυχόν εμποδίων στην πορεία του αυτοκινήτου.

Open Image Modal
renault

 

Επίσης, ειδικά για την έκδοση Rafale Atelier Alpine, το μενού «Chassis Control» στην οθόνη πολυμέσων, δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του συστήματος 4Control Advanced, το προφίλ απόσβεσης και τις γωνίες που στρέφουν οι πίσω τροχοί, με τρεις τρόπους: Comfort, για τις καθημερινές διαδρομές, ειδικά στην πόλη, Dynamic για τον ιδανικό συμβιβασμό μεταξύ ευελιξίας και απόσβεσης και Sport, για κράτημα και οδηγική απόλαυση.

 

Τώρα, με τον νέο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, το Renault Rafale E-Tech 4x4 300 hp αποκτά μόνιμη 4κίνηση. Η κατανομή της κίνησης σε κάθε άξονα γίνεται αυτόματα από το σύστημα E-Tech με βάση τις συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης που επιλέγεται μέσω των ρυθμίσεων του συστήματος MULTI-SENSE. Η κατανομή της ροπής μπορεί να ποικίλλει στιγμιαία από 100% για τους μπροστινούς τροχούς (μόνον εμπροσθιοκίνητο) έως το 100% για τους πίσω τροχούς (μόνον πισωκίνητο). Γενικά, η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς προτιμάται έως τα 70 χλμ./ώρα, και η κίνηση στους πίσω τροχούς για υψηλότερες ταχύτητες.