Το διάσημο Τσίρκο του Ήλιου, Cirque du Soleil, αδυνατώντας να δώσει παραστάσεις εν μέσω πανδημίας, βρίσκει δίοδο επικοινωνίας με το κοινό μέσω διαδικτύου.
Κάθε Παρασκευή και μέχρι το τέλος της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, ανεβάζει μία παράσταση διάρκειας 60 λεπτών στο κανάλι του στο YouTube.
Το καλλιτεχνικό και πολυβραβευμένο τσίρκο, που ξεκίνησε από μία ομάδα ξυλοπόδαρων στον Καναδά το 1984 και έφτασε να παρουσιάζει χιλιάδες παραστάσεις σε όλον τον κόσμο, συνδυάζει τον σύγχρονο χορό με εκπληκτικά (σουρεαλιστικά, συχνά και επικίνδυνα) ακροβατικά.
Υπό κανονικές συνθήκες απασχολεί περί τους 5.000 εργαζομένους και τα ετήσια έσοδα του αγγίζουν ετησίως το ένα δισεκατομμύριο.
Με πληροφορίες από Time Out