Το Twitter απολογείται για την πιθανή διαρροή προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ δεσμεύεται πως δεν θα ξαναγίνει λάθος. Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά.
Open Image Modal
ASSOCIATED PRESS

Συγνώμη ζήτησε αυτή την εβδομάδα το Twitter από τους χρήστες του, καθώς όπως επεσήμαναν οι υπεύθυνοι του, τις προηγούμενες μέρες είναι πιθανόν να μοιράστηκαν με διαφημιστικές εταιρείες κατά λάθος πολλά από τα προσωπικά στοιχεία τους χωρίς φυσικά την έγκρισή τους.

Η διάσημη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης εξήγησε μέσα από ανακοίνωσή της την Τρίτη ότι η διαρροή έγινε πιθανότατα από κάποιες αλλαγές στις ρυθμίσεις της. «Διορθώσαμε τα προβλήματα αυτά στις 5 Αυγούστου», δήλωσαν οι επικεφαλής της πλατφόρμας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι χρήστες του Twitter που έκαναν κλικ ή είδαν μια διαφήμιση στην εφαρμογή του μέσου από τα κινητά τους από τον Μάιο του 2018 ενδέχεται κάποια από τα δεδομένα τους να έχουν διαρρεύσει.

Οι επικεφαλής ωστόσο διευκρινίζουν πως σε καμία περίπτωση δεν έχουν δημοσιοποιηθεί κωδικοί πρόσβασης, στοιχεία του email κτλ.

Παράλληλα, δηλώνουν πως οι έρευνες για τη διευθέτηση του λάθους συνεχίζονται και μέσα στις επόμενες μέρες θα έχει γίνει γνωστό και ποιοι ακριβώς χρήστες επηρεάστηκαν, ενώ εξηγούν πως θα λάβουν μέτρα ώστε να μην επαναληφθεί κάτι τέτοιο.

«Εμπιστευτείτε μας. Λυπούμαστε ιδιαιτέρως για το συμβάν και λαμβάνουμε μέτρα για να βεβαιωθούμε πως δεν θα κάνουμε τέτοιο λάθος ξανά», ανέφερε η εταιρεία στην επίσημη ανακοίνωσή της.

Υπενθυμίζεται πως εταιρείες όπως το Twitter και ο βασικότερος ανταγωνιστής του, το Facebook, τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουν ισχυρές πιέσεις προκειμένου να βελτιώσουν τους τρόπους συλλογής, χρήσης και ανταλλαγής δεδομένων των χρηστών.

Την περασμένη χρονιά το Twitter πάλι προέτρεψε περισσότερους από 330 εκατομμύρια χρήστες του να αλλάξουν τους κωδικούς πρόσβασης, εξαιτίας ενός παρόμοιου σφάλματος.

(Mε πληροφορίες από HuffPost.com)