Στις επιχειρήσεις, όπως και στη ζωή, οι απελπισμένοι καιροί απαιτούν απελπισμένα μέτρα. Και κάπως έτσι, ο κολοσσός παραγωγής εσωρούχων που ακούει στο όνομα Victoria’s Secret απέλυσε τις πρώην σέξι πρεσβευτές της , γνωστές κι ως Αγγέλους, κι αποφάσισε να τους αντικαταστήσει με μια ομάδα πραγματικών γυναικών.
Αντίο άγγελοι, χαίρε VS Collective
Οι νέες πρέσβειρες αντιπροσωπεύουν την νέα στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας που ονομάζεται VS Collective, η οποία περιλαμβάνει επίσης μια αλλαγή στη διαχείριση με γυναικείες παρουσίες να προστίθενται στο διοικητικό συμβούλιο. Σε μια προσπάθεια να γυρίσει τη σελίδα, η VS καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να αλλάξει την αντίληψη του κοινού αλλάζοντας την αφήγησή της γύρω από τον αισθησιασμό έτσι ώστε και να γίνει «συνήγορος για όλες τις γυναίκες».
Οι νέες πρέσβειρες της VS περιλαμβάνουν την Μέγκαν Ραπινόου, μια αμερικανίδα αθλητή και υπεύθυνη για την ισότητα των φύλων, την Αϊλήν Γου, μια 17χρονη σκιέρ, την ηθοποιό κα επιχειρηματία Πριγιάνκα Τσόπρα Τζόνας και το τρανσέξουαλ μοντέλο Βαλεντίνα Σαμπάιο.
Σήμερα το ζήτημα της αυθεντικής εκπροσώπησης του σώματος είναι κυρίαρχο και οι εταιρείες καλούνται να λογοδοτήσουν για τις επιλογές τους. Το τελικό σόου που σηματοδότησε την εξαιρετική διαφωνία της VS με την αντίληψη του κοινού ήταν το 2019, όταν ένα έντονο κύμα κριτικής ώθησε τον γίγαντα εσωρούχων να ακυρώσει την παράστασή του. Μεταξύ άλλων και η φιλία του διευθύντοντα σύμβουλου της εταιρείας Λες Γουέξλερ με τον δισεκατομμυριούχο Τζέφρι Επσταϊν, ήταν κόκκινο καμπανάκι για την πορεία της εταιρείας. Οι αλλαγές που προέκυψαν μετά από μερικές προσπάθειες να υιοθετηθεί μια πορεία ένταξης στα νέα στερεότυπα αποδείχθηκαν ανεπαρκείς χωρίς την εφαρμογή διαρθρωτικών αλλαγών.
Λοιπόν, πόσο «περιεχόμενο» έχει η Victoria’s Secret σήμερα;
Όταν το ζήτημα είναι τα προϊόντα της να αφορούν όλους τους τύπους γυναικών, θα πρέπει να αναφερθεί ότι η Victoria’s Secret δεν έχει κάνει μεγάλες αλλαγές σχετικά με τα μεγαλύτερα μεγέθη. Ενώ η εταιρεία λέει ότι «κλίνει» σε μεγαλύτερα μεγέθη, απέχει πολύ από το να μπορεί να απευθύνεται στο μέσο αμερικάνικο σώμα.
Σε μια αναφορά στο change.org γράφτηκε: «Κάθε χρόνο παρακολουθώ τη επίδειξη μόδας των Αγγέλων της VS και θα ήθελα πολύ να αγοράσω τα αντικείμενα που βλέπω στην οθόνη μου, αλλά δεν μπορώ επειδή η Victoria’s Secret δεν πουλάει αντικείμενα μεγάλων μεγεθών. Μόνο φέτος η VS ξεκίνησε την πρώτη της καμπάνια για τη γιορτή της μητέρας. Παλαιότερα η μητρότητα θεωρούνται αντισεξουαλική...»
Αν και μπορεί να χρειαστεί κάτι παραπάνω από μια αλλαγή στρατηγικής για να ξεχαστεί ένα «ένοχο» παρελθόν, είναι καλύτερα αργά από ποτέ. Υπάρχουν επίσης ευκαιρίες για πραγματικές και ουσιαστικές αλλαγές καθώς 32.000 θέσεις εργασίας, ένα παγκόσμιο δίκτυο λιανικής 1.400 καταστημάτων και πάνω από 5 δισεκατομμύρια δολάρια ετήσιων πωλήσεων διακυβεύονται.
Με πληροφορίες από: fashionunited.com