H Canal Street στη Νέα Υόρκη φιλοξενεί μερικές από τις πιο γνωστές διαφημιστικές εταιρείες. Εδώ και μερικές μέρες, όμως, έχει γίνει το επίκεντρο της προσοχής επειδή έχει γίνει η «αρένα» για ένα πολύ σκληρό πόλεμο ανάμεσα στις εταιρείες. Τον πόλεμο των Post-it.
Όλα ξεκίνησαν όταν μία από τις εταιρείες κόλλησε Post-it στο παράθυρο, σχηματίζοντας την- ξεκάθαρα προβοκατόρικη- λέξη «Hi».
Αυτό ήταν, ο πόλεμος είχε μόλις ξεκινήσει!
Χρησιμοποιώντας το hashtag #postitwar και #canalnotes, οι εταιρείες άρχισαν να δημιουργούν στα παράθυρα των γραφείων τους μερικά σημαντικά «έργα τέχνης», όπως spiderman, προτάσεις, λογότυπα και ποτήρια από κρασί.