Ένας περίπου τόνος αποσκευών βρίσκεται συγκεντρωμένος στο κεντρικό αεροδρόμιο της Μόσχας, με τις ρωσικές αρχές να απευθύνουν έκκληση στους εργαζόμενους του Μετρό να βοηθήσουν ώστε να βρεθεί μια λύση στο χάος που επικρατεί.
Οι βαλίτσες που δεν έχουν παραδοθεί στους ιδιοκτήτες τους είναι συγκεντρωμένες στο σημείο από τα τέλη του Μάη.
Το αποτέλεσμα είναι πολλοί από τους ταξιδιώτες να φτάνουν στο αεροδρόμιο Σερεμέτιεβο, απ′ όπου περνούν πάνω από σαράντα εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο, αναζητώντας τα πράγματά τους, χωρίς όμως πολλές φορές να τα βρίσκουν.
Για το πρόβλημα, σύμφωνα με τις επισημάνσεις των ρωσικών αρχών, ευθύνεται η έλλειψη προσωπικού στην εταιρεία που διαχειρίζεται τις αποσκευές.
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει και ο υπουργός Μεταφορών, Εβγένι Ντίτρικ, μιλώντας σε διεθνή μέσα ενημέρωσης.
Οι υπεύθυνοι Τύπου του αεροδρομίου ενημέρωσαν τους δημοσιογράφους πως οι υπεύθυνοι των αποσκευών προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα, διευκρινίζοντας πως η κατάσταση αναμένεται να έχει διευθετηθεί οριστικά έως τα τέλη του μήνα.
«Όλες οι υπηρεσίες του αεροδρομίου που εμπλέκονται λαμβάνουν έκτακτα μέτρα για τη διαλογή και παράδοση των αποσκευών εγκαίρως, ενώ προσπαθούν να ελαχιστοποιήσουν τον χρόνο των καθυστερήσεων»υπογράμμισε ένας εκπρόσωπος τύπου.
Για την απίστευτη ταλαιπωρία που υφίστανται οι ταξιδιώτες έχουν γίνει δεκάδες καταγγελίες σε μια οργάνωση προάσπισης δικαιωμάτων των επιβατών, η οποία με τη σειρά της απευθύνθηκε στον γενικό εισαγγελέα της Ρωσίας, Γιούρι Τσάικα καταγγέλλοντας ότι συχνά οι επιβάτες παραλαμβάνουν τις βαλίτσες τους σχεδόν κατεστραμμένες ενώ περιμένουν άπειρες ώρες για να τις πάρουν στα χέρια τους.
Ο δήμαρχος της Μόσχας, Σεργκέι Σομπιάνιν έδωσε εντολή στη διοίκηση του μετρό της Μόσχας να στείλει υπαλλήλους του στο αεροδρόμιο για να βοηθήσουν στην αποσυμφόρηση της κατάστασης, έγραψε το πρακτορείο ειδήσεων Ria Novosti.