Τι λέει ο ίδιος ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ για αυτήν την κίνηση και ποιες οι φιλοδοξίες του.
Open Image Modal
Facebook
via Associated Press

Το Facebook σχεδιάζει να αλλάξει όνομα την επόμενη εβδομάδα ώστε να αντικατοπτρίζει την εστίασή του στην κατασκευή του metaverse, σύμφωνα με πηγή με άμεση γνώση του θέματος από το The Verge.

Η επερχόμενη αλλαγή ονόματος, για την οποία ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ σχεδιάζει να μιλήσει στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας «Connect» στις 28 Οκτωβρίου, χωρίς να αποκλείεται η σχετική αποκάλυψη να γίνει και νωρίτερα, έχει σκοπό να σηματοδοτήσει τη φιλοδοξία του τεχνολογικού γίγαντα να είναι γνωστός όχι μόνο για τα κοινωνικά μέσα και όλα τα δεινά που συνεπάγονται. Προς το παρόν, εκπρόσωπος του Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει τις φήμες.

Το Facebook έχει ήδη στο προσωπικό του περισσότερους από 10.000 υπαλλήλους που κατασκευάζουν καταναλωτικά αγαθά, όπως γυαλιά AR. Τον Ιούλιο, ο Ζούκερμπεργκ είπε στο The Verge ότι, τα επόμενα χρόνια, «θα περάσουμε ουσιαστικά από μια εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μαζικής ενημέρωσης σε μια εταιρεία metaverse».

Η αλλαγή της επωνυμίας θα μπορούσε επίσης να χρησιμεύσει για τον περαιτέρω διαχωρισμό του φουτουριστικού έργου στο οποίο επικεντρώνεται ο Ζούκερμπεργκ από τις έντονες επικρίσεις που δέχεται επί του παρόντος το Facebook για τον τρόπο λειτουργίας του. Μια πρώην υπάλληλος του Facebook που έγινε πληροφοριοδότης, η Φράνσις Χάουγκεν, πρόσφατα διέρρευσε μια σειρά από εσωτερικά έγγραφα στη The Wall Street Journal και κατέθεσε εναντίον της εταιρείας ενώπιον του Κογκρέσου. Οι αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ προσπαθούν να διαλύσουν την εταιρεία και η εμπιστοσύνη του κοινού στο πώς λειτουργεί το Facebook μειώνεται συνεχώς.

Το νέο εταιρικό όνομα του Facebook παραμένει ένα καλά φυλαγμένο μυστικό που το ξέρουν ελάχιστοι άνθρωποι, αναφέρει το Verge. Ένα πιθανό όνομα θα μπορούσε να έχει σχέση με το Horizon, το όνομα της ακόμα ακυκλοφόρητης VR έκδοσης του Facebook που η εταιρεία αναπτύσσει τα τελευταία χρόνια.

Το παράδοξο είναι ότι, ενώ το Facebook προωθεί έντονα την ιδέα του metaverse τις τελευταίες εβδομάδες, δεν είναι ακόμα μια έννοια ευρέως κατανοητή. Ο όρος επινοήθηκε αρχικά από τον συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Νιλ Στέφενσον για να περιγράψει έναν εικονικό κόσμο στον οποίο οι άνθρωποι καταφεύγουν από έναν δυστοπικό, πραγματικό κόσμο. Τώρα ο όρος υιοθετείται από μία από τις μεγαλύτερες και πιο αμφιλεγόμενες εταιρείες στον κόσμο και θα πρέπει να εξηγήσει γιατί αξίζει να βουτήξουμε στον εικονικό της κόσμο.

Πηγή: theverge