Το αμέριστο ενδιαφέρον του κοινού συγκεντρώνει η συμμετοχή του 1555 στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (7-15 Σεπτεμβρίου 2024), καθώς κατά τις τέσσερις πρώτες μέρες της διοργάνωσης η ανταπόκριση των πολίτων στις live υπηρεσίες εξυπηρέτησης που παρέχονται είναι εντυπωσιακή. Το 1555 είναι το πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης των πολιτών για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Η δυναμική παρουσία του 1555 στη φετινή ΔΕΘ έχει στόχο να γνωρίσει στους επισκέπτες την υψηλών προδιαγραφών εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει οn spot. Συγκεκριμένα, στο εκθεσιακό stand και ειδικά για τις ημέρες της ΔΕΘ, εκπρόσωποι του τηλεφωνικού κέντρου 1555 εξυπηρετούν live τους πολίτες για εργασιακά και ασφαλιστικά θέματα, έτσι ώστε να γνωρίσουν τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από την τηλεφωνική και ψηφιακή τους εξυπηρέτηση. Παράλληλα, παρουσιάζεται η εφαρμογή της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης του 1555.gov.gr, όπου οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, να υποβάλουν προσωποποιημένα αιτήματα και να παρακολουθούν την πορεία τους, μέσω της προσωπικής τους θυρίδας απαντήσεων.
Την επιτυχία της συμμετοχής του 1555 στην 88η ΔΕΘ επιβεβαιώνει το γεγονός πως στο πρώτο τετραήμερο της έκθεσης έχουν εξυπηρετηθεί εκατοντάδες πολίτες από τους agents του τηλεφωνικού κέντρου στο stand, ενώ ιδιαίτερα θετικά είναι τα σχόλια του κοινού για τις υπηρεσίες που προσφέρονται κατά την διαδραστική αυτή διαδικασία. Πιο συγκεκριμένα, το 97% όσων συμμετείχαν αξιολογεί την εμπειρία εξυπηρέτησης από το 1555 ως πολύ θετική, μέσω ειδικού συστήματος αξιολόγησης που υπάρχει στον χώρο.
Το stand του πολυκαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης πολιτών για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα επισκέφθηκε το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου και η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κα Νίκη Κεραμέως. Η Υπουργός συνομίλησε με στελέχη του 1555 και τόνισε μεταξύ άλλων: «Ξεπεράσαμε το πολύ σημαντικό ορόσημο των 10 εκατομμυρίων απαντημένων κλήσεων. Στόχος μας είναι να βελτιωνόμαστε συνεχώς και γι’ αυτό θα πασχίζουμε να παρέχουμε ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση και να απαντάμε σε ακόμη περισσότερα ερωτήματα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά».
Το κοινό μπορεί να γνωρίσει την εμπειρία εξυπηρέτησης του 1555 στην 88η ΔΕΘ έως την Κυριακή 15/9, στις ώρες λειτουργίας της έκθεσης, στο υπαίθριο stand 04, τομέας Α08 (είσοδος επί της οδού Αγγελάκη).