Δάφνη Βαλέντε, Μυρτώ Ντραμουντάνι, Αφροδίτη Χέρα, Τάσος Μητρόπουλος, Χριστίνα Ζεφειρίου, Πάρις Βαλταδόρος και από το σύλλογο Ελλήνων σχεδιαστών μόδας οι: Ιωάννα Κουρμπελά, Δημήτρης Ντάσιος, Κάθυ Χέιντελς, Παρθένης, Βασίλης Ζούλιας. Αλλά και ελληνικά fashion brands όπως, Passager by Nadia Chalimou & Cristiano Marcheli.
Μια πλειάδα σχεδιαστών και οίκων παρουσίασε τις προτάσεις της στην 31η Athens Xclusive Designers Week, (13-16/11) η οποία επέστρεψε για να φιλοξενηθεί στον ιστορικό χώρο του Ωδείου Αθηνών με την bauhaus αρχιτεκτονική.
Δεν ήταν μόνο οι επιδείξεις μόδας, οι συλλογές, οι προσκεκλημένοι, τα πάρτι αλλά και οι σημαντικές προοπτικές συνεργασιών με αγοραστές από διάφορα μέρη του κόσμου που σφράγισαν την ελληνική Εβδομάδα Μόδας.
Σχεδιαστές, οίκοι, τάσεις και προτάσεις
Στην 31η Εβδομάδα Μόδας - που είχε χορηγό επικοινωνίας, μεταξύ άλλων, την HuffPost Greece - είδαμε πλισέ δημιουργίες στα χρώματα του νερού από τη Δάφνη Βαλέντε, γεωμετρικά μοτίβα από την Αφροδίτη Χέρα, μία έκρηξη χρώματος από τον Τάσο Μητρόπουλο και βραδινές δημιουργίες με διαφάνειες και πολύτιμους λίθους από τη Χριστίνα Ζαφειρίου. Η Ιωάννα Κουρμπελά παρουσίασε επίσης μία συλλογή με βραδινές δημιουργίες, ενώ ο Πάρις Βαλταδόρος χάρισε στη γυναίκα δυναμισμό με τα κοψίματα και τις γραμμές των ρούχων του. Κάθυ Χέιντελς και Μάριος Τόγκος παρουσίασαν μία συλλογή με βραδινά φορέματα την οποία ο τελευταίος εμπλούτισε με δημιουργίες streetwear. Πολύχρωμα μοντέλα παρέλασαν στο σόου του οίκου Παρθένη, ενώ ο Δημήτρης Ντάσσιος με τη συλλογή It’s showtime folks μας πρότεινε τα signature τζιν σακάκια του κεντημένα με έργα Ελλήνων καλλιτεχνών. O Βασίλης Ζούλιας εμπνεύστηκε από τa 90s αλλά έδωσε μία πιο μαξιμαλιστική χροιά. Οι οίκοι Cristiano Marcheli και Passager by Nadia Chalimou μας έφεραν αέρα Ιταλίας και διάθεση για πάρτυ αντίστοιχα.
Μόδα, μια οικογενειακή υπόθεση
Από τις κορυφαίες στιγμές των τεσσάρων αυτών ημερών ήταν η Δανάη Νίλσεν να συνοδεύει με τη μουσική της τις δημιουργίες της Ιωάννα Κουρμπελάa, το πρώην μοντέλο και νυν γλύπτρια Ντέλλα Ρουνίκ να κλείνει την επίδειξη του Δημήτρη Ντάσιου, και τον μουσικό παραγωγό ηλεκτρονικής μουσικής dj Ντι Αρκιτέκτ να ανεβάζει τη διάθεση του κοινού τόσο κατά τη διάρκεια της επίδειξης Παρθένης όσο και στο πάρτι που ακολούθησε. Η τελευταία μέρα του σόου του Βασίλη Ζούλια ήταν οικογενειακή υπόθεση καθώς είδαμε στην πασαρέλα διάσημα ζευγάρια μαμάδων με τις κόρες τους κι αδερφές να περπατούν χέρι, χέρι. Αναμεσά τους ήταν η Βίκυ Καγιά με τη μητέρα της Αλεξάνδρα, η Χριστίνα Πολίτη και η Υακίνθη Καραβίτη, η Ναταλία Δραγούμη και η Κλειώ Ρόμπερτς, οι αδερφές Πρέλεβιτς, ο Σπύρος Πώρος με την κόρη του, η Ζενεβιέβ Μαζαρί με την κόρη της και πολλά άλλα ζευγάρια.
Την ημέρα των νέων σχεδιαστών μόδας παρουσιάστηκαν συλλογές με έμπνευση και μηνύματα όπως αυτό της βιώσιμης μόδας, ενώ την τελετή απονομής βραβείων New Designers Awards παρουσίασε η Τζίνα Αλιμόνου.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στήριξε το σημαντικό έργο του φιλανθρωπικού οργανισμού Make - A - Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΚΑΡΚΙΝΑΚΙ.
Χορηγοί και υποστηρικτές
Official Hair Sponsor της διοργάνωσης ήταν η L’Oréal Professionnel Paris..
Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης ήταν το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection,
Η Coca-Cola Light υποστήριξε ως Silver Sponsor την 31η Εβδομάδα Μόδας.
Το makeup των μοντέλων επιμελήθηκε το Freddy MakeUp Stage με επικεφαλής τον Φρέντυ Καλομπράτσο.
Τις μετακινήσεις της 31ης Εβδομάδας Μόδας είχαν αναλάβει: τα αυτοκίνητα mini-cooper ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ.
Τα ροφήματα Starbucks απολάμβαναν οι παρευρισκόμενοι.
Επίσημοι υποστηρικτές είναι:
Υποστηρικτές: το πρώτο ελληνικό νερό σε οικολογική χάρτινη συσκευασία Minoa Water, και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Enterprise Greece, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).
Τέλος, την 31η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ).
Χορηγοί επικοινωνίας της διοργάνωσης είναι τα παρακάτω μέσα ενημέρωσης:
COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DOWNTOWN, OK!, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, HUFFPOST, T-LIFE, MISSBLOOM.GR , WOMANTOC.GR, MR-GREEN.
Η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας ανανεώνει το ραντεβού της για την Άνοιξη και σας υπόσχεται ακόμη περισσότερες εκπλήξεις.