35η Εβδομάδα Μόδας στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ: Γιορτή δημιουργικότητας και καινοτομίας

Φλας μπακ και ο ραντεβού την ερχόμενη άνοιξη.
Στιγμιότυπο από το σόου με την υπογραφή Daphne Valente
GEORGE BROUSALIS
Στιγμιότυπο από το σόου με την υπογραφή Daphne Valente

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Εβδομάδα Μόδας που πραγματοποιήθηκε στην εμβληματική Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ (Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς), προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους λάτρεις της μόδας, τους δημιουργούς και τους επισκέπτες της ελληνικής και διεθνούς σκηνής. Η εκδήλωση διήρκησε από τις 6 Νοεμβρίου έως και τις 9 Νοεμβρίου, συγκεντρώνοντας πλήθος επαγγελματιών της μόδας, δημοσιογράφων και κοινού, και αναδεικνύοντας τις τελευταίες τάσεις της ελληνικής και παγκόσμιας μόδας.

Η Πέτρινη Αποθήκη, με την ιδιαίτερη ατμόσφαιρά της και τον βιομηχανικό της χαρακτήρα, αποτέλεσε το ιδανικό σκηνικό για τις εντυπωσιακές επιδείξεις μόδας, δημιουργώντας μια μοναδική σύζευξη μεταξύ παρελθόντος και σύγχρονης δημιουργικότητας. Οι χώροι του ΟΛΠ αποδείχθηκαν ιδανικοί για την φιλοξενία ενός τέτοιου μεγάλου γεγονότος, προσφέροντας μια αναζωογονητική αίσθηση.

Σπουδαίοι Έλληνες και ξένοι σχεδιαστές μόδας αλλά και fashionbrands παρουσίασαν τις συλλογές τους: Ο διάσημος Βρετανός σχεδιαστής μόδας John Richmondπαρουσίασε την SS’ 25 συλλογή, οTassos Mitropoulos παρουσίασε τη νέα του συλλογή «ΑΝΔRΟΜΕΔΑ», η σχεδιάστρια μόδας Olga Karaververi συμμετείχε με την “Allaround the world”, Fall/Winter ’25 συλλογή.

Ο Vassilis Zouliasπαρουσίασε τη νέα του Spring/Summer ’25 συλλογή “A Summer Place” με κοσμήματα του Pericles Kondylatos. Ο οίκος Parthenis παρουσίασε τη Spring/Summer ’25 συλλογή “Metamorphoses”, ο οίκος Dassios τη Fall/Winter ’25-’26 συλλογή “The Return”, ο σχεδιαστής μόδας Yiorgos Eleftheriades τη Autum/Winter ’24-’25 συλλογή “Urban Stories” .Ο οίκος Kathy Heyndels παρουσίασε τη συλλογή “Darkness”, ο Marios Togos τη “Dodging Rainbows”, το fashion brand 4Tailors τη Spring/Summer ’25 συλλογή “MeltedIce-Cream, η Chrysanthi Farmaki Creations τη Spring/Summer ’25 συλλογή “ExoticElegance”, ο Stratos Eleftheriou/ISSI τη Spring/Summer ’25 συλλογή “CyberCouture”, η Daphne Valenteπαρουσίασε τη συλλογή “Living Sculpture” και το fashion brandSaga Bridal παρουσίασε τη νέα συλλογή νυφικών.

Χορηγός μετονομασίας των Βραβείων των Νέων Σχεδιαστών ήταν η Georg Jensen. Επτά νέοι δημιουργοί παρουσίασαν τις πολλά υποσχόμενες συλλογές τους εντυπωσιάζοντας το κοινό και την κριτική επιτροπή.

Τη διοργάνωση τίμησαν με τη παρουσία τους και τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή ο Παντελής Παντελή, Υπεύθυνος προγράμματος ΒΑ (HONS) Fashion Design Πανεπιστημίου UCLan Cyprus, Σχεδιαστής μόδας και Πρόεδρος των σχεδιαστών μόδας Κύπρου. H director του Οίκου Parthenisη Oρσαλία Παρθένη και Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης σχεδιαστών μόδας. Η Ιφιγένεια Πλευράκη, δημοσιογράφος της Huffington Post, Χορηγού Επικοινωνίας του Athens Fashion Week. Ο Marko Mrkaja από το Harper’s Bazaar Serbia και η Άννα Μαραγκουδάκη / Operational Manager GEORG JENSEN.

Παρουσιάστρια των New Designers Awards ήταν η Ναταλία Κατσακιώρη, fashion editor του Queen.gr, ενώ επίσης, τον λόγο πήρε και η Πρόεδρος του Athens Fashion Week, η Τόνια Φουσεκη η οποία μίλησε για την σπουδαιότητα του θεσμού και το πως στην πορεία της Εβδομάδας Μόδας αυτός έχει αναδείξει πολλούς ήδη καταξιωμένους σχεδιαστές μόδας.

Πιο συγκεκριμένα οι διαγωνιζόμενοι που παρουσίασαν τις συλλογές τους είναι: Keeklos, Kekoa, Vickay, Dear by Agapitos Kouros, Scaladi Barelier, Vasileiades Athanasios, Katerina Koutsounaki .

Νικητές των New Designers Awards by Georg Jensen αναδείχθηκανοι:

Best New Designer: Το fashion brand Vickay της Βικτώριας Καρατζά

Best Trendsetter:Το fashion brand Dear by Agapitos Kouros του Αγαπητού Κούρου

Best Catwalk: Το fashion brand Scala di Barelier του Νικόλα Μπαρελιέ

Νωρίτερα την ίδια μέρα, oi σπουδαστές της σχολής RK FASHION SCHOOL παρουσίασαν τις μοναδικές δημιουργίες τους στην εβδομάδα μόδας της Αθήνας. Χρησιμοποιώντας όλες τις δεξιότητες που ανέπτυξαν κατά την διάρκεια των σπουδών τους οι τελειόφοιτοι του προγράμματος Σχεδίου Μόδας, Τεχνολογία και Κατασκευή μας παρουσίασαν την πρώτη προσωπική τους capsule collection ως κομμάτι της διπλωματικής τους εργασίας.

Η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας αποτελεί ένα σημαντικό γεγονός για τη μόδα στην Ελλάδα και θέτει τις βάσεις για την ανάπτυξη ενός σταθερού θεσμού στον τομέα της ελληνικής και διεθνούς βιομηχανίας μόδας. Ταυτόχρονα, δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν νέες συνεργασίες, να ενισχύσουν τις επαγγελματικές τους δικτυώσεις και να προβάλλουν τις δημιουργίες τους σε μια ευρεία κοινότητα.

Η επιτυχία αυτής της διοργάνωσης φέρνει την υπόσχεση για ακόμα πιο εντυπωσιακές εκδηλώσεις στο μέλλον.

Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στήριξε το σημαντικό έργο της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για τον σκοπό αυτό.

Το Fashion Design Project αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας με θέμα τα χρώματα της θάλασσας στο mail της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Το θέμα αποτελεί έμπνευση από τον φιλανθρωπικό οργανισμό που στηρίζει η διοργάνωση την Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε ταλαντούχους ανθρώπους που επιθυμούν να κάνουν το ντεμπούτο τους ως ανερχόμενοι σχεδιαστές μόδας. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.

Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Μέση Ανατολή το LOfficiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harpers Bazaar και το Elle και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine. Επίσης, την εκδήλωση παρακολούθησαν buyers από το Παρίσι, την Βιέννη, την Βαρκελώνη και την Ιαπωνία.

Εκτός της τηλεόρασης, η 35η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας είχε δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashionshows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming της glomex, στο site της διοργάνωσης https://athensfashionweek.gr/ αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, είναι διαθέσιμα μέσω PhaistosNetworks&glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Κεντρική παρουσιάστρια ήταν η Κωνσταντίνα Σωτήριου, το διάσημο μοντέλο που διακρίθηκε αναμεσά στις 21 ομορφότερες γυναίκες στον κόσμο ενώ τον παλμό του backstage έδινε η influencer Σίββυλα Βασιάδη.

Χορηγοί της 35Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας ήταν:

New Designers Awards by Georg Jensen. Η νέα συλλογή Vivianna Celebrationεπαναλανσάρει φέτος το χειμώνα ορισμένα από τα πιο εμβληματικά κοσμήματα της ViviannaTorun για τον οίκο GeorgJensen, τιμώντας το πρωτοποριακό πνεύμα της. Με αυτή την ξεχωριστή συλλογή έρχεται να στηρίξει τους νέους σχεδιαστές που πρόκειται να διαγωνιστούν στα New Designers Awards.

Η Colgate φόρεσε το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετείχε ως GoldSponsor στην 35η AthensFashionWeek. Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την οδοντόκρεμα ColgateMaxWhiteUltra.

Η DIMAND που έργα της αποτελούν, μεταξύ άλλων, ο Πύργος Πειραιά, το Μινιόν, η ανάπλαση της πρώην καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος, το PwC κα

Στους μεγάλους χορηγούς, βρισκόταν και η PIRAEUS TOWER Α.Ε. Ο Πύργος Πειραιά, φωταγωγήθηκε με το λογότυπο της Εβδομάδας Μόδας, καθ’ όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, ενώ οι καλεσμένοι του AFW είχαν την ευκαιρία να τον επισκεφθούν – με ειδική πρόσκληση - στο closingparty που έλαβε χώρα το Σάββατο 9 Νοεμβρίου στοClound 9 PiraeusTowerτου ομίλου Nice n Easy.

Η Δανέζικη εταιρεία ομορφιάς Alûstre ήταν χορηγός της εκδήλωσης. Η Alûstre προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία περιποίησης και ομορφιάς, εμπνευσμένη από την πολυτέλεια και την ξεχωριστή αισθητική.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης ήταν το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interiordesign που θα φιλοξενήσει το

Τα Starbucks ήταν χορηγός της Εβδομάδας Μόδας όπου οι παρευρισκόμενοι της διοργάνωσης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ξεχωριστά ροφήματα με βάση τον καφέ.

Χορηγός σίτισης της 35 Εβδομάδας μόδας της Αθήνας ήταν η εταιρεία Meallion

Η εταιρεία Dermalift ήταν χορηγός με τα siliconpatches το πρώτο και μοναδικό φυσικό instantlifting χωρίς χημικά συστατικά.

Η Purebloom ήταν χορηγός με την πρώτη ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης μαλλιών σε μορφή μπάρας και συμμετέχει στην Εβδομάδα Μόδας.

Η MIELĒV ένα brand με συναισθηματική ευφυΐα, συνείδηση και σεβασμό απέναντι στον άνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον ήταν χορηγός της Εβδομάδας μόδας της Αθήνας με τα vegan προϊόντα περιποίησης προσώπου.

To brand Carlo Daliμε τα αρώματα, τις τσάντες, τα ρολόγια και αξεσουάρ ήταν χορηγός της Εβδομάδας Μόδας.

Τα κομψά και στυλάτα έπιπλα Mexil ήταν χορηγός της Εβδομάδας μόδας.

Η εταιρία μεταφορών Greecetravel by Arvanitakis ανάλαβε τις μετακινήσεις των μοντέλων και των διεθνών καλεσμένων.

Επίσημοι συνεργάτες ήταν η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελήθηκε το μακιγιάζ των μοντέλων και το Design Art Academyπου ανάλαβε το haistyling.

Η εταιρεία hilightcontract φωταγώγησε την Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ.

Επίσημοι υποστηρικτές ήταν:

Η εταιρεία Dress Code, η Eventora, Minoanwater, Happypeople και η Εταιρεία Επικοινωνίας SoFine! Communications Management.

Χορηγoi του fashion show της Daphne Valente ήταν η Green Colaμε τα Green Mocktails και το νερό Ζαγόρι..

Χορηγοί του fashion show του Vassilis Zoulias και του Pericles Kondylatosήταν:

Τα τεχνητά δάκρυα Artelac, της κορυφαίας εταιρίας στην Οφθαλμολογία με πάνω από 170 χρόνια καινοτομίας, Bausch and Lomb, ήταν χορηγός στο Fashion Show του VassilisZoulias.

Τα Hondos Center της Γλυφάδας όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashionbrands.

Η εταιρεία Σφακιανάκης ΑΕ συμμετείχε στο εντυπωσιακό fashionshow του οίκου VassilisZoulias, παρουσιάζοντας τη νέα BMW Σειρά 1.

Η αλυσίδα κομμωτηρίων Ilias & Staffπου επιμελήθηκε τα χτενίσματα των μοντέλων.

Υπό την αιγίδα των: Περιφέρεια Αττικής, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Πειραιά, EnterpriseGreece, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ),Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), MarketingGreece.

Χορηγοί επικοινωνίας:

COSMOTETV, LOVERADIO, BEAUTEMAGAZINE, OK! MAGAZINE, DOWNTOWN, DELUXEMAGAZINE, ESTETICAHELLAS, FASHIONDAILY, T-LIFE, HUFFINGTONPOST, CLICKATLIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας ανανεώνει το ραντεβού της την άνοιξη.

Προπώληση εισιτήριων ticketmaster.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr

Τα νέα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.athensfashionweek.gr και τις επίσημες σελίδες της στα socialmedia: facebook.com/axdweek και instagram.com/athensfashionweekofficial

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στο τηλ: 210-9211011-13