Το στρατηγικό πλάνο που έχει αναπτύξει η Aegean τα τελευταία χρόνια, έχει αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα.
Στο πρώτο τρίμηνο, η ελληνική αεροπορική εταιρεία κατάφερε να αυξήσει την επιβατική κίνηση κατά 7% και ταυτόχρονα τα ενοποιημένα έσοδα κατά 4% στα 172 εκατ. ευρώ. Επίσης, η συνολική προσφερόμενη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 5%, ενώ η μέση πληρότητα πτήσεων βελτιώθηκε σε 82,3%, από 81,2% το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Παράλληλα, η επιβατική κίνηση στο δίκτυο εσωτερικού αυξήθηκε κατά 4%, σε 1,1 εκατ. επιβάτες, ενώ η κίνηση στο δίκτυο εξωτερικού αυξήθηκε κατά 9% και ανήλθε σε 1,4 εκατ. επιβάτες.
Τώρα, το υψηλότερο κόστος καυσίμου και η κάμψη του μέσου ναύλου, οδήγησαν σε αύξηση των καθαρών ζημιών, οι οποίες ανήλθαν μετά από φόρους, σε 35,2 εκατ. ευρώ, από 30,8 εκατ. που ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Καταλήγοντας, στις 31 Μαρτίου, τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα διαμορφώθηκαν σε 552,6 εκατ. ευρώ, μετά και την επιτυχή άντληση 200 εκατ. ευρώ από την πρόσφατη έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου, αλλά και των θετικών ταμειακών ροών του πρώτου τρίμηνου.
«Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού περιβάλλοντος επιβράδυνσης της ανάπτυξης των οικονομιών, διατηρήσαμε θετική τάση στην κίνηση και στις πληρότητες εξωτερικού και εσωτερικού, με παράλληλη όμως κάμψη στους μέσους ναύλους. Είμαστε μια από τις ελάχιστες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες που κατάφεραν να έχουν ενισχυμένο κύκλο εργασιών στο πρώτο τρίμηνο του έτους, το πιο αδύναμο τρίμηνο ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Το καλοκαίρι του 2019 συνεχίζουμε την προσπάθεια για σταθερή, λελογισμένη ανάπτυξη, νέους προορισμούς και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας. Παράλληλα, προετοιμαζόμαστε εντατικά για την διαδικασία ένταξης των νέων Airbus A320neo στον στόλο μας το 2020. Παραμένουμε συγκρατημένα αισιόδοξοι σε ό,τι αφορά την καλοκαιρινή περίοδο, βασιζόμενοι στη μέχρι τώρα θετική πορεία των προ κρατήσεων,» επισήμανε ο Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.