Η προ διετίας αναδιάρθρωση του επιχειρησιακού πλάνου της Aegean, απέφερε ακόμα πιο θετικά αποτελέσματα.
Στοχεύοντας σε νέες αγορές – χώρες και ανερχόμενους ή ήδη δημοφιλείς προορισμούς, όπως στο Μαρόκο, για παράδειγμα, η ελληνική αεροπορική μετέφερε 14.991.000 επιβάτες (8.695.000 εξωτερικού και 6.296.000 εσωτερικού), έχοντας μέση αύξηση 7% και 1.020.000 παραπάνω επιβάτες.
Ωστόσο, η δυναμική προέρχεται από το εξωτερικό καθώς εμφάνισε αύξηση 11%, σε σχέση με το 2018, ενώ στο εσωτερικό η αύξηση ήταν στο 3%.
Η αύξηση από το εξωτερικό, συντελέστηκε τόσο από τη βάση της Αθήνας με
6.584.000 επιβάτες (+11%), που αποτελεί τον κύριο κόμβο του δικτύου όσο και από τις βάσεις της περιφέρειας: Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Ρόδος, Καλαμάτα με 1.919.000 επιβάτες (+8%), όπου σημειώνουν αύξηση, σημαντικά μεγαλύτερη από τη γενική τάση της χώρας, η οποία δείχνει σημάδια κόπωσης. Μάλιστα, η κίνηση του εσωτερικού, ειδικά στο αεροδρόμιο της Αθήνας, όλο το δεύτερο εξάμηνο του 2019 είχε αρνητικό πρόσημο.
Επίσης, ο συντελεστής πληρότητας βελτιώθηκε κατά σχεδόν 1% και από 83,9% το 2018 ανήλθε σε 84,8% το 2019. «Πετύχαμε 11% ανάπτυξη στην κίνηση εξωτερικού και 7% συνολικά, πετώντας περισσότερο κυρίως στις αρχές και το τέλος της παραδοσιακής τουριστικής περιόδου.
Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, όσο και στην προσφορά αναβαθμισμένων και ποιοτικών υπηρεσιών, γιατί αυτό είναι το απαραίτητο διπλό στοίχημα για βιώσιμη ανάπτυξη στον τουρισμό και τη χώρα,» επισήμανε ο Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Aegean.