Αεροπορική εταιρεία μπερδεύει συνεχώς γυναίκα 101 ετών με μωρό στις πτήσεις της

Το σύστημα κρατήσεων της American Airlines δεν μπορεί να διαχειριστεί την ηλικία της.
Rear view of interior of airplane with people and stewardess during day in Cuba
Rear view of interior of airplane with people and stewardess during day in Cuba
Marc Dufresne via Getty Images

Μια 101χρονη γυναίκα συνεχίζει να λογίζεται ως... μωρό εξαιτίας ενός λάθους στο σύστημα κρατήσεων μιας αεροπορικής εταιρείας.

Το πρόβλημα εμφανίζεται σύμφωνα με το BBC επειδή τα συστήματα της American Airlines προφανώς δεν μπορούν να υπολογίσουν ότι η Πατρίσια, η οποία δεν θέλησε να μοιραστεί το επώνυμό της, γεννήθηκε το 1922 και όχι το 2022.

Το πλήρωμα καμπίνας της American Airlines περίμενε να φροντίσει ένα δίχρονο μωρό κατά τη διάρκεια μιας πτήσης από το Σικάγο στο Mάρκετ του Μίσιγκαν αυτό το Σαββατοκύριακο.

Όμως, καθισμένη στη θέση που προοριζόταν για το βρέφος, αντίκρισαν αντ′ αυτού την 101χρονη Πατρίσια, σύμφωνα με δημοσιογράφο του BBC που βρισκόταν επίσης στην πτήση.

Η Πατρίσια, είχε κλείσει θέση για ενήλικα, αλλά γέλασε με το περιστατικό μαζί με το μπερδεμένο πλήρωμα καμπίνας.

«Είχε πλάκα που νόμιζαν ότι ήμουν ένα μικρό παιδί, ενώ εγώ είμαι μια ηλικιωμένη κυρία!».

Ωστόσο, αποκάλυψε ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που η American Airlines την πέρασε για μωρό.

Για παράδειγμα, σε μια περίπτωση, το προσωπικό του αεροδρομίου δεν είχε έτοιμο αμαξίδιο για εκείνη μέσα στον τερματικό σταθμό, καθώς περίμενε ένα μωρό.

Η εκατοντάχρονη λέει ότι θα ήθελε το λάθος να διορθωθεί. Στην προηγούμενη πτήση που πραναφέραμε, η Πατρίσια και η κόρη της περίμεναν μέσα στο αεροπλάνο αφού είχαν φύγει οι άλλοι επιβάτες, καθώς το προσωπικό του αεροδρομίου δεν είχε κανονίσει το αμαξίδιο για εκείνη.

Λέει ότι η αναγνώριση της πραγματικής της ηλικίας θα ήταν επίσης επωφελής για την κόρη της Κρις.

«Θα ήθελα να φτιάξουν τον υπολογιστή, καθώς η καημένη η κόρη μου έπρεπε να κουβαλήσει όλες τις αποσκευές μας και τα ρούχα μας σχεδόν ένα μίλι από τη μία πύλη στην άλλη», είπε.

Η Πατρίσια, η οποία πετάει κάθε χρόνο για να επισκεφθεί την οικογένειά της, δήλωσε ότι το σύστημα κρατήσεων της αεροπορικής εταιρείας δεν μπορούσε να επεξεργαστεί το γεγονός ότι γεννήθηκε το 1922 και όχι το 2022.

«Η κόρη μου έκανε online την κράτηση για το εισιτήριο και ο υπολογιστής στο αεροδρόμιο νόμιζε ότι η ημερομηνία γέννησής μου ήταν το 2022 και όχι το 1922».

«Το ίδιο συνέβη και πέρυσι και επίσης περίμεναν ένα παιδί και όχι εμένα».

Οπως φαίνεται ότι το υπολογιστικό σύστημα του αεροδρομίου δεν είναι σε θέση να επεξεργαστεί μια ημερομηνία γέννησης τόσο μακριά στο παρελθόν - έτσι, αντί γι′ αυτό, προεπιλέχθηκε μια ημερομηνία 100 χρόνια αργότερα.

Η πρώην νοσοκόμα, η οποία πετάει κάθε χρόνο για να δει την οικογένειά της και να ξεφύγει από τους κρύους χειμώνες, λέει ότι και στις δύο περιπτώσεις το προσωπικό της American Airlines ήταν ευγενικό και εξυπηρετικό, παρά τη σύγχυση.

Η American Airlines δεν απάντησε σε αίτημα για σχόλια.

Πηγή: BBC

Δημοφιλή