Αλλαγή πολιτικής από τα Starbucks: Αγοράστε κάτι ή φύγετε

«Οι χώροι Starbucks προορίζονται για χρήση από τους συνεργάτες και τους πελάτες μας – σε αυτούς περιλαμβάνονται οι καφετέριες, τα αίθρια και οι τουαλέτες μας» είναι η νέα πολιτική.
via Associated Press

Τα Starbucks αλλάζουν πολιτική λέγοντας τώρα στους πελάτες τους, που επισκέπτονται τα καταστήματα της αλυσίδας στη Βόρεια Αμερική, ότι πρέπει να αγοράσουν κάτι, κάνοντας στροφή σε σχέση με την μέχρι τώρα στρατηγική τους να επιτρέπουν σε οποιονδήποτε να χρησιμοποιεί τις τουαλέτες τους ακόμα κι αν δεν είχε κάνει μια αγορά.

Η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στον κόσμο δημοσίευσε αυτή την εβδομάδα έναν νέο κώδικα συμπεριφοράς που λέει ότι «Οι χώροι Starbucks προορίζονται για χρήση από τους συνεργάτες και τους πελάτες μας – σε αυτούς περιλαμβάνονται οι καφετέριες, τα αίθρια και οι τουαλέτες μας».

via Associated Press

Η πολιτική που επέτρεπε στους ανθρώπους να χρησιμοποιούν τις τουαλέτες των Starbucks χωρίς να κάνουν αγορές εισήχθη το 2018 μετά τη σύλληψη δύο αφροαμερικανών ανδρών σε ένα υποκατάστημα στη Φιλαδέλφεια της Πενσυλβάνια. Τα Starbucks κατηγορήθηκαν τότε από τον δήμαρχο της πόλης για ενέργειες που φαινόταν να «μοιάζουν με φυλετικές διακρίσεις». Η εταιρεία, μάλιστα, έκλεισε προσωρινά όλα τα καταστήματά της για να πραγματοποιήσει εκπαίδευση φυλετικής ευαισθησίας.

Η νέα πολιτική εισάγεται καθώς ο Μπράιαν Νίκολ, διευθύνων σύμβουλος από τον Σεπτέμβριο, προσπαθεί να αλλάξει τις επιδόσεις της εταιρείας, η οποία απαριθμεί 36.000 καταστήματα σε 84 χώρες. Τον Οκτώβριο ανέφερε πτώση των παγκόσμιων πωλήσεων/κερδών και υποσχέθηκε να μειώσει το «υπερβολικά περίπλοκο μενού» της, στην προσπάθεια να φέρει τους πελάτες πίσω με οικονομικά πιο προσιτά ροφήματα.

via Associated Press

Η πολιτική θα τεθεί σε ισχύ από τις 27 Ιανουαρίου στα περισσότερα από 11.000 καταστήματά της στη Βόρεια Αμερική. Η αλλαγή αυτή σχετικά με τη δωρεάν πρόσβαση σε τουαλέτες για μη πελάτες είναι πιθανό να αποτελέσει πλήγμα για τα άτομα με αναπηρία και άλλους, όπως οι έγκυες.

Ωστόσο, ο Νίκολ είπε τον περασμένο Οκτώβριο ότι ήθελε να δημιουργήσει «αυτή την εμπειρία του κοινοτικού σπιτιού, όπου οι άνθρωποι θέλουν να είναι στα Starbucks, να περνούν χρόνο εκεί», ως μέρος των σχεδίων ανάπτυξης. Η εταιρεία πρόκειται επίσης να επεκτείνει το δωρεάν ξαναγέμισμα ζεστού ή παγωμένου καφέ σε όλους τους πελάτες που αγοράζουν ένα ρόφημα, μιας και οι πελάτες τείνουν να ξοδεύουν πιο πολλά εάν παραμείνουν περισσότερο στο κατάστημα.

(με πληροφορίες από Guardian)

Δημοφιλή