Η αμερικανική σειρά «Seinfeld» έκανε πρεμιέρα στις 5 Ιουλίου του 1989. Το αρχικό σχέδιο ήταν να ονομαστεί «Το χρονικό του Seinfeld», αλλά δεν άρεσε σε κριτικούς και κοινό, με τον πιλότο του του αρχικού σχεδίου να κρατά μόνο για τέσσερα επεισόδια. Η σειρά προβλήθηκε για σχεδόν δέκα χρόνια, μέχρι το 1998, και ακόμα και σήμερα θεωρείται από τις καλύτερες κωμωδίες (sitcoms) της αμερικανικής τηλεόρασης.
Η σειρά είχε βαθιές επιρροές από τη ζωή, το σύμπαν και διάφορα υπαρξιακά ζητήματα, αλλά φαίνεται ότι ο σταρ Τζέρι Σίνφελντ προέβλεψε επίσης την δημιουργία του Facebook.
Στο επεισόδιο του 1992, Bubble Boy, το κεντρικό θέμα ήταν η αγάπη που έχουμε με τους τηλεφωνητές, καθώς είναι το πρώτο πράγμα που τσεκάρουμε φτάνοντας στο σπίτι, θεωρώντας τους καλή αφορμή για ένα κωμικό δεκάλεπτο. Κάποια στιγμή, ο κωμικός σχολιάζει κάτι, που είναι πιο κοντά στη δική μας την εποχή, την εποχή του Facebook, του Twitter και του Instagram.
«Είναι πολύ σημαντικό για τους ανθρώπους να νιώθουν πως είναι δημοφιλείς και αρεστοί ανάμεσα σε ένα μεγάλο πλήθος από άγνωστους που δεν τους ενδιαφέρουν».
Ακόμη, γίνεται λόγος για την κοινωνική ικανοποίηση που όλοι έχουμε (και προσδοκούμε), βλέποντας το κόκκινο φως να αναβοσβήνει όταν φτάσουμε στο σπίτι. Αν κάνουμε το συνειρμό με το Facebook, όταν λαμβάνουμε τις ειδοποιήσεις τους από τους «φίλους» μας, είναι αλλόκοτα ακριβής η περιγραφή του.
Λέτε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ να έβλεπε αυτό το επεισόδιο με τους γονείς του και να τους ήρθε η μεγάλη ιδέας, πριν την υλοποιήσει στο πανεπιστήμιο;
Πηγή: Indy100