Ένας χρήστης αναπηρικού αμαξιδίου αναγκάστηκε να συρθεί πάνω στα μεταλλικά σκαλιά αεροσκάφους της Ryanair για να αποβιβαστεί αφού, όπως υποστηρίζει ουδείς μπορούσε να τον βοηθήσει.
Ο Adrian Keogh, από το Wicklow της Δημοκρατίας της Ιρλανδίας περιγράφοντας το ”απαράδεκτο”, όπως είπε, περιστατικό ανέφερε πωςαφού το αεροσκάφος είχε προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Landvetter της Σουηδίας το περασμένο Σάββατο. τον ενημέρωσαν ότι η βοήθεια που χρειαζόταν για να αποβιβαστεί θα καθυστερούσε μια ώρα.
Όπως αναφέρει, το πλήρωμα καμπίνας στην πτήση της Ryanair του είπε ότι μπορούσε να συρθεί από το αεροσκάφος αντί να περιμένει.
Ο άνδρας, χρησιμοποιεί αναπηρικό καροτσάκι από το 2015 οπότε τραυματίστηκε στην σπονδυλική στήλη.
Το αεροδρόμιο ζήτησε συγγνώμη και η Ryanair είπε ότι ερευνά το περιστατικό.
Ο κ. Keogh είπε στο BBC News NI ότι δεν μπορούσε να περιμένει μια ώρα για να πάει κάποιος να τον βοηθήσει κατά την αποβίβαση, καθώς πονούσε μετά την πτήση και είχα ανάγκη να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα
Ταξίδευε με τον αδερφό του, ο οποίος προσφέρθηκε να τον μεταφέρει από τις σκάλες, αλλά ο κύριος Keogh αρνήθηκε καθώς θεώρησε ότι αυτό θα ήταν πολύ επικίνδυνο.
«Ήταν απότομα σκαλοπάτια», είπε. «Αν έπεφτε θα χτυπούσαμε και οι δύο, οπότε αναγκάστηκα να κατέβω τα σκαλιά σαν λαγουδάκι».
Ο κ. Keogh είπε ότι τα αεροπορικά ταξίδια για εκείνον ως χρήστη αναπηρικού αμαξιδίου μπορεί μερικές φορές να είναι απογοητευτικά. «Δεν είναι η πρώτη φορά που κολλάω σε αεροπλάνο μετά την αποβίβαση όλων των άλλων», είπε. «Είναι απαράδεκτο - το μόνο που ζητάω είναι να μπορώ να ταξιδέψω με αξιοπρέπεια».
Ο Τζέιμς Τέιλορ της φιλανθρωπικής οργάνωσης Scope που εστιάζει σε θέμα ισότητας ατόμων με αναπηρία περιέγραψε το περιστατικό ως φρικτό.
«Για πολύ καιρό ανησυχούμε για την αντιμετώπιση ατόμων με αναπηρία από τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια», είπε. «Είναι συχνά εξευτελιστική, αγχωτική και εμποδίζει ορισμένους ανθρώπους με αναπηρία να ταξιδεύουν».
Το αεροδρόμιο Landvetter ζήτησε συγγνώμη και δήλωσε ότι «λυπάται βαθιά» για την εμπειρία του κ. Keogh, κάνοντας λόγο για «αρκετά απρόβλεπτα γεγονότα» που οδήγησαν στην καθυστέρησης παροχής βοήθειας στον επιβάτη.
Η Ryanair είπε ότι ειδική βοήθεια στο αεροδρόμιο παρασχέθηκε από τρίτο πάροχο υπηρεσιών. Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι ερευνά το περιστατικό.
Πηγή: BBC