Λίγες μέρες μετά την πρεμιέρα του «Better Man» στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Telluride, όπου προκάλεσε αίσθηση χάρη στην απροσδόκητη μορφή του πρωταγωνιστή της, κυκλοφόρησε και το πρώτο τρέιλερ της ταινίας που αποτελεί τη μουσική βιογραφία του Ρόμπι Γουίλιαμς.
Η αναπάντεχη επιλογή του σκηνοθέτη Μάικλ Γκρέισι, οφείλεται σε μια δήλωση του Βρετανού ποπ σταρ, ο οποίος είχε πει ότι ένιωθε σαν μια μαϊμού που δίνει σόου. Το εύρημα είχε κρατηθεί επτασφράγιστο μυστικό μέχρι πρόσφατα, προκαλώντας έκπληξη στο κοινό που παρακολούθησε την ταινία.
Η ταινία καταγράφει την άνοδο, την πτώση και την αναγέννηση του Ρόμπι Γουίλιαμς, ο οποίος παρουσιάζεται με τη μορφή μίας μαϊμούς, προϊόν CGI - τα ψηφιακά εφέ ανέλαβε η εταιρεία Weta («Avatar», «Άρχοντας των Δαχτυλιδιών»)-, ενώ η φωνή του ακούγεται σε voiceover.
Από τη δύσκολη παιδική ηλικία μέχρι την επιτυχία της boy-band «Take That» και στη συνέχεια τη σόλο καριέρα που τον καθιέρωσε ως σούπερ σταρ (11 από τα 12 στούντιο άλμπουμ του βρέθηκαν στην κορυφή των βρετανικών charts, ενώ κατέχει το ρεκόρ των περισσότερων βραβείων Brit), η ταινία, σύμφωνα με τον Guardian, δεν διστάζει να απεικονίσει την άγρια, ζωώδη πλευρά του, από τον εθισμό του στα ναρκωτικά μέχρι την απεχθή συμπεριφορά του σταρ.
«Είναι δύσκολο να περιγραφεί ο τρόπος με τον οποίο η περσόνα του Γουίλιαμ μετατρέπει ένα ρουτινιάρικο υλικό σε κάτι φρέσκο», έγραψε ο κριτικός κινηματογράφου του IndieWire, David Ehrlich: «… Θα δείτε μια μαϊμού να παρτάρει με τους Oasis. Θα δείτε μια μαϊμού να κάνει τρελές ποσότητες κοκαΐνης, να χώνει μια βελόνα με ηρωίνη στο χέρι της και να οδηγεί στο αντίθετο ρεύμα, ενώ ουρλιάζει ένα ποπ τραγούδι με όλη τη δύναμη των πνευμόνων της [...] Ποτέ δεν σε αφήνει να ξεχάσεις ότι ο Γουίλιαμς είναι διαφορετικός και ότι βρίσκεται στο έλεος της δικής του πληγωμένης φιλοδοξίας- δεν μπορείς να μην τον δεις σαν τον σταρ που είναι, να μην μοιραστείς την αμηχανία του όταν γίνεται το πιο προβληματικό μέλος των Take That ή να μην εκτιμήσεις το ένστικτό του ότι μια φυσιολογική ζωή δεν ήταν ποτέ στο παιχνίδι. Παρ′ όλα αυτά, μέχρι το τέλος της ταινίας, τον βλέπεις ως άνθρωπο».