Αντιδράσεις και πάλι για τα αδύνατα μοντέλα. Στόχος η Βικτώρια Μπέκαμ

Αντιδράσεις και πάλι για τα αδύνατα μοντέλα. Στόχος η Βικτώρια Μπέκαμ

Η λαμπερή εικόνα της Giedre Dukauskaite, του μοντέλου από τη Λιθουανία, την οποία ανάρτησε η Βικτώρια Μπέκαμ στα social media την προηγούμενη εβδομάδα, προκάλεσε ένα κύμα αντιδράσεων καθώς είναι ένα πολύ αδύνατο κορίτσι.

Η φωτογραφία της ανέβηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας για τη συλλογή γυαλιών ηλίου για το καλοκαίρι 2018, αλλά τελικά η προσοχή έπεσε στο ισχνό της σώμα. Δεν είναι μάλιστα η πρώτη φορά που η σχεδιάστρια κατηγορείται ότι προωθεί μια ανθυγιεινή εικόνα σώματος σε διαφημιστική της καμπάνια.

A model who looks like a teenager with severe anorexia is the face for the #VBEyeware 2018 summer collection. This is the reason why every study done on social media and advertising calls the threat to young girls’ mental health “dire”. @victoriabeckham pic.twitter.com/xS6hC2SwlW

— Amanda Foreman (@DrAmandaForeman) January 14, 2018

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, η 43χρονη πρώην Spice Girl και νυν σχεδιάστρια μόδας Βικτώρια Μπέκαμ ανέβασε δύο φωτογραφίες, αλλά αντί για κολακευτικά σχόλια για τη συλλογή της, έλαβε άκρως θυμωμένες αντιδράσεις: «Βικτώρια, σε λατρεύω, αλλά με τα εξωφρενικά ποσά που ζητάς για τα ρούχα σου δεν θα μπορούσες να αγοράσεις τουλάχιστον ένα σάντουιτς γι′ αυτό το μοντέλο;» έγραψε ένας χρήστης.

Ένας άλλος έγραψε: «Δεν πρόσεξα καν τα γυαλιά. Το κέντρο της προσοχής ήταν το μοντέλο. Αρρωστιάρικα κοκαλιάρικο! Η Μπέκαμ θα έπρεπε να ντρέπεται που προμοτάρει διατροφικές διαταραχές. Η μικρή της κόρη έχει πιο πολύ βάρος από τα μοντέλα της. Ντροπή».

Back to work! Start the year with new frames from the Spring Summer 2018 #VBEyewear collection inspired by 1970s retro classics and updated for a feathery-light, fresh and modern look. Available at https://t.co/z8jKj9nMGH and #VBDoverSt. #VBSS18 pic.twitter.com/SDq0onL2EJ

— Victoria Beckham (@victoriabeckham) January 11, 2018

Η πρώην σταρ της ποπ υπεραμύνθηκε των επιλογών της, λέγοντας ότι η ομάδα της που είναι υπεύθυνη για το casting είναι σε συνεχή επαφή με τα γραφεία μοντέλων για να εξασφαλίζουν την καλή τους υγεία. Δεσμεύτηκε, επίσης, και στην καμπάνια «Healthy is Beauty», στέλνοντας μήνυμα ότι θα χρησιμοποιεί μόνον μοντέλα των οποίων το βάρος είναι εντός υγιούς πλαισίου. Πρόσθεσε δε, ότι «είναι νεαρά άτομα, είναι αδύνατα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι άρρωστα».

Δεν είναι η πρώτη φορά που η υπερ-αδύνατη Βικτόρια έχει μπει στο στόχαστρο επικριτών για το ότι χρησιμοποιεί μοντέλα-σκελετούς. Άλλωστε, στην αυτοβιογραφία της, το 2001, είχε παραδεχθεί ότι είχε η ίδια αντιμετωπίσει διατροφική διαταραχή.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ και New York Times)

Δημοφιλή