Από 5.500 ευρώ το Citroen Ami στην Ελλάδα

Ένα αυτοκίνητο πόλης, διαθέσιμο σε διθέσια επιβατική και μονοθέσια επαγγελματική έκδοση.
Citroen Ami
Citroen Ami
CITROEN HELLAS

Η Citroen Hellas, είναι η πρώτη εισαγωγική εταιρεία στην Ευρώπη, που κατάφερε να φέρει το μικρούλι Ami και να ξεκινά την εμπορική του διάθεση.

Ένα αυτοκινητάκι με διάμετρο στροφής 7,2 μ., που μπορεί να οδηγηθεί από ηλικίες 16 ετών και άνω, ιδανικό για μικροαστικές διαδρομές, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις που διαθέτει, με μήκος 2,410μ., πλάτος 1,388μ. με τους καθρέπτες, ύψος 1,525μ. και μεταξόνιο 1,728μ. Ουσιαστικά, μοιάζει πολύ τετραγωνισμένο, και με περίτεχνο σχεδιασμό, που δεν περνά απαρατήρητο στον δρόμο.

Η ανάρτηση περιλαμβάνει γόνατα McPherson μπροστά και τριγωνικά ψαλίδια πίσω και για την πέδηση φροντίζουν οι εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι καιν τα πίσω ταμπούρα.

Στην καρδιά του φιλοξενείται ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 8 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με ροπή 9,6Nm στις 6.000 σ.α.λ., που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, με 3 θέσεις. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 45 χλμ./ώρα, ενώ ζυγίζει 471 κιλά, με τη μπαταρία 5,5 kWh που χαρίζει μέγιστη αυτονομία 75 χλμ.

Οσο για τη φόρτιση, από απλή πρίζα απαιτούνται 3 ώρες, από τη στιγμή που η μπαταρία είναι εντελώς άδεια.

Η διθέσια, επιβατική του έκδοση, έχει και 64 λίτρα χώρο φόρτωσης μπροστά από τα πόδια του συνεπιβάτη (στάνταρ θέση το κάθισμα) και πίσω από το κάθισμα του οδηγού.

CITROEN HELLAS

Ο βασικός εξοπλισμός είναι ικανοποιητικός για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, με φώτα διασταύρωσης / θέσης LED, φλας LED, υαλοκαθαριστήρα μπροστά, γυάλινη πανοραμική οροφή, πλαϊνά ανακλινόμενα τζάμια, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση μήκους, θύρα USB, θερμαινόμενο και αντιθαμβωτικό παρμπρίζ, σύστημα θέρμανσης, καλώδιο φόρτισης, τροχοί 14 ιντσών. Παράλληλα υπάρχουν και πολλά έξτρα.

Η τιμή εκκίνησης του οχήματος που ανέρχεται στις 6.500 ευρώ με το πρόγραμμα της κρατικής επιδότησης Β΄ Κύκλου Δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», ενώ για νέους κάτω από 29 ετών η κρατική επιδότηση αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ, με την τελική τιμή του οχήματος να μη ξεπερνά τις 5.500 ευρώ.

Οσον αφορά την επαγγελματική έκδοση My Ami Cargo, ο συνολικός όγκος φόρτωσης ξεπερνά τα 400 λίτρα και το ωφέλιμο φορτίο φθάνει τα 140 κιλά, χάρη στον βελτιστοποιημένο μεταβλητό διαθέσιμο χώρο που καταλαμβάνει τη θέση του συνοδηγού. Αυτή η νέα ηλεκτρική πρόταση αποτελεί μια ευέλικτη και μοντέρνα απάντηση στις νέες ανάγκες κινητικότητας τοπικών εταιρειών για διανομές και παραδόσεις προϊόντων, εμπόρων, τεχνιτών, αυτοαπασχολούμενων επαγγελματιών, τοπικών αρχών και διοικήσεων, ακόμη και κατασκευαστών.

Η επαγγελματική έκδοση συνδυάζει τη χωρητικότητα φόρτωσης, τη λειτουργικότητα του φορητού γραφείου και τα οφέλη της ηλεκτρικής κινητικότητας, όπως μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και δωρεάν πρόσβαση σε περιοχές με ελεγχόμενη κυκλοφορία. Εξάλλου, προσφέρει βελτιωμένη χωρητικότητα φόρτωσης σε σύγκριση με ένα δίτροχο ή τρίκυκλο όχημα, ενώ αποδεικνύεται πιο ευέλικτο από τα επαγγελματικά οχήματα χάρη στο εξαιρετικά συμπαγές σχήμα και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά του σε ότι έχει να κάνει με τους χειρισμούς του οδηγού.

Το My Ami Cargo, με την κρατική επιδότηση, κοστίζει 6.800 ευρώ.

Τα πρώτα Ami κυκλοφόρησαν στο νησί της Χάλκης, στο πλαίσιο χορηγικού του προγράμματος του ομίλου Συγγελίδη, για να καταστεί το νησί ως το πρώτο GR eco της Ελλάδας.

CITROEN HELLAS

Δημοφιλή