Από μία τεχνολογική στοίβα θα κατασκευάζονται όλα τα νέα Volvo

Τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας θα βασίζονται στον ίδιο θεμελιώδη πυρήνα συστημάτων, κατασκευαστικών στοιχείων, λογισμικού και hardware.
Volvo

Μια νέα κατεύθυνση ακολουθεί η Volvo, όσον αφορά την κατασκευή των νέων της μοντέλων.

Σύμφωνα με τον Άντερς Μπελ, επικεφαλής Μηχανολογικής Εξέλιξης και Τεχνολογίας στη Volvo: «Η τεχνολογική στοίβα Volvo Cars Superset αλλάζει πραγματικά τους όρους του παιχνιδιού: μας επιτρέπει να διοχετεύσουμε όλες τις προσπάθειες μηχανολογικής εξέλιξης αποκλειστικά σε μία κατεύθυνση που τροφοδοτεί όλα μας τα προϊόντα, αντί να δουλεύουμε πάνω σε project επιμέρους μοντέλων. Οι μηχανικοί μας θα εργάζονται πάνω σε ένα superset, βελτιώνοντας, αναπτύσσοντας και επεκτείνοντας συνεχώς τις δυνατότητες και τις λειτουργίες του. Αυτό θα αποφέρει δραστική βελτίωση της ποιότητας και των χρόνων μέχρι το λανσάρισμα, καθώς και αυτοκίνητα που συνεχώς θα βελτιώνονται για τους πελάτες μας».

Αυτό ακριβώς είναι ο στόχος της Volvo, καθώς και ο χρόνος είναι χρήμα.

Ξεκινώντας με το EX90, τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας θα βασίζονται στον ίδιο θεμελιώδη πυρήνα συστημάτων, κατασκευαστικών στοιχείων, λογισμικού και hardware, που ονομάζεται τεχνολογική στοίβα Volvo Cars Superset. Πρόκειται για μία και μοναδική βάση λογισμικού και τεχνολογίας, η οποία εμπεριέχει όλες τις μονάδες και τις λειτουργικότητες που θα χρησιμοποιούν οι μηχανικού στη μελλοντική γκάμα των μοντέλων της μάρκας. Και μπορεί να διαμορφωθεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, όπως τα δομικά στοιχεία σε ένα κτήριο.

Η συγκεκριμένη προσέγγιση θα εστιάζει στη βελτίωση και την αναβάθμιση της μίας και μόνης τεχνολογικής στοίβας. Αυτό σημαίνει ότι η δουλειά των μηχανικών στο EX90 θα ωφελήσει απευθείας το ES90, και ότι η δουλειά που γίνεται για το ES90 θα συνεχιστεί τόσο στην εξέλιξη του EX60 που ακολουθεί, όσο και στη βελτίωση του EX90 που βρίσκεται ήδη στα χέρια των πελατών της μάρκας, και ούτω καθεξής.

Εξέλιξη κλειστού κυκλώματος

Η στρατηγική της τεχνολογικής στοίβας Superset, που επιτρέπει στην εταιρεία να παρέχει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της μάρκας σε διαφορετικές εκδοχές προϊόντων, είναι θεμελιώδης στην πρωταρχική της αντίληψη για την κατασκευή αυτοκινήτων.

Τώρα εξελίσσει κλειστό κύκλωμα, με βάση δεδομένα, συνδεσιμότητα, λογισμικό και σύστημα κεντρικού υπολογιστή. Αυτή η μετάβαση στον κεντρικό υπολογιστή είναι τόσο σημαντική όσο και η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Επηρεάζει οτιδήποτε συνδέεται στο ηλεκτρικό σύστημα των αυτοκινήτων και τα δυνητικά οφέλη είναι απεριόριστα.

Volvo

Δημιουργώντας μία διαδικασία εξέλιξης κλειστού κυκλώματος, θα μπορεί να βελτιώνει κάθε πτυχή των αυτοκινήτων της αδιάκοπα και χωρίς περιορισμό, χάρη στην πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο και τις προηγμένες υπολογιστικές δυνατότητες των αυτοκινήτων της, καθώς και μέσω των μηχανικών της στα κέντρα εξέλιξης.

Η επόμενης γενιάς πλατφόρμα μας SPA3

Σημαντικό δομικό στοιχείο για κάθε ένα από τα αυτοκίνητα της Volvo είναι η ηλεκτρική τεχνολογική βάση: ένας συνδυασμός των πιο πρόσφατων συστημάτων κίνησης, καθώς και ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστημάτων, πάνω στον οποίο δομείται το αυτοκίνητο.

Η εταιρεία αναπτύσσει μία νέα ηλεκτρική τεχνολογική βάση, που ονομάζεται SPA3, η οποία θα υποστηρίζεται από την τεχνολογική στοίβα Volvo Cars Superset. Το πρώτο αυτοκίνητό της που θα βασιστεί στην SPA3 θα είναι το επόμενο, αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο SUV EX60.

Η SPA3 βασίζεται σε πολλά από τα δομικά στοιχεία της SPA2 και εισάγει αρκετές σημαντικές αναβαθμίσεις. Για παράδειγμα, θα διαθέτει ενισχυμένη ικανότητα κεντρικού υπολογιστή, η οποία θα της επιτρέψει να διασφαλίζει υψηλότερη απόδοση και να βελτιώνει τις λειτουργίες μέσω της τεχνολογικής στοίβας της. Ωστόσο, η πιο σημαντική αλλαγή είναι ότι η αρχιτεκτονική της SPA3 σχεδιάστηκε για να έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες επέκτασης σε σχέση με την προκάτοχό της. Αυτό σημαίνει ότι, εάν ήθελε η εταιρεία, θα μπορούσε να εξελίσσει και να κατασκευάζει συνεχώς αυτοκίνητα κάθε μεγέθους -μεγαλύτερα από το EX90 και μικρότερα από το EX30- χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογική βάση. Η σπονδυλωτή διάρθρωση και οι δυνατότητες αναβάθμισης της SPA3 θα αποφέρουν χαμηλότερα κόστη επένδυσης -και με μικρότερες αποκλίσεις- σε σχέση με τις πωλήσεις, κάτι που με τη σειρά του θα οδηγήσει μελλοντικά σε μεγαλύτερη ρευστότητα.

Χαμηλότερo κόστoς παραγωγής

Έχοντας μία επεκτάσιμη αρχιτεκτονική SPA3, η Volvo δημιουργεί αυξημένες συνέργειες και βελτιώνει την απόδοση της τεχνολογίας όσον αφορά τα συστήματα κεντρικού υπολογιστή, τις μπαταρίες, τους ηλεκτροκινητήρες, το megacasting (χύτευση μεγάλων τμημάτων του αμαξώματος από αλουμίνιο) και τη σπονδυλωτή κατασκευή – παράγοντες που στο σύνολό τους συνεισφέρουν σε σημαντική μείωση του κόστους παραγωγής αυτοκινήτων.

Το εργοστάσιο στην Τορσλάντα και η προετοιμασία του για την παραγωγή αυτοκινήτων με βάση την SPA3 αναδεικνύουν την προσέγγιση της μάρκας για την κατασκευή αυτοκινήτων στο μέλλον, με όλες τις δυνατότητες που χρειάζονται για να παραχθεί ένα αυτοκίνητο συγκεντρωμένες στο ίδιο μέρος. Αυτή η προσέγγιση γίνεται ιδιαίτερα αποτελεσματική όταν είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα ίδια σημαντικά εξαρτήματα σε όλα τα αυτοκίνητα που βασίζονται στην SPA3, κάτι το οποίο σημαίνει ότι μειώνεται η πολυπλοκότητα και αυξάνεται η ευελιξία.

Δημοφιλή