Γιατί το εμφιαλωμένο νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι πρώτο στην προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών; Καταρχάς, η λέξη Ζαγόρι παραπέμπει σε μια προστατευμένη παρθένα περιοχή, ιδανική για να γευτείς το φυσικό μεταλλικό νερό της. Αλλά, κυρίως, το ομώνυμο brand ανταποκρίνεται ποιοτικά στους συνειρμούς που δημιουργεί το όνομά του στο μυαλό μας: είναι ένα εμφιαλωμένο νερό που γεννιέται στην Πίνδο και ταξιδεύει προς τις πηγές αναλλοίωτο, για να συλλεχθεί με αυστηρές ποιοτικές μεθόδους και να εμφιαλωθεί χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση. Λογικό είναι ένα τέτοιο brand να έχει το απόλυτο πλεονέκτημα στο ράφι, όπως δείχνουν και τα στοιχεία της Nielsen Company MarketTrack που αφορούν σημεία πώλησης (Καταστήματα Τροφίμων & Convenience Stores & Περίπτερα) σε όλη την Ελλάδα και την Κρήτη.
* Πηγή: The Nielsen Company MarketTrack (Καταστήματα Τροφίμων & Convenience Stores & Περίπτερα Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης).
Τα νούμερα αποτυπώνουν ξεκάθαρα την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού: Το ΖΑΓΟΡΙ είναι στην πρώτη θέση σε όγκο πωλήσεων και, με μερίδιο σχεδόν 23% για το οκτάμηνο Ιανουαρίου Αυγούστου του 2017, κυριαρχεί σε μια απαιτητική αγορά. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών δεν είναι τυχαία. Και οφείλεται, εκτός από την ποιότητα του προϊόντος, στη σοβαρότητα με την οποία δραστηριοποιείται η εταιρεία που το παράγει. Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ αναπτύσσεται με δυναμισμό και σταθερότητα και πραγματοποιεί στοχευμένες επενδύσεις που εξασφαλίζουν θετικό αποτέλεσμα. Στηρίζεται αποκλειστικά σε δικά της κεφάλαια, εμπλουτίζει το ανθρώπινο δυναμικό της συνεχώς και πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά, έχοντας παράλληλα δυναμικό εξαγωγικό πλάνο.
Το ΖΑΓΟΡΙ είναι παρόν σε 25 χώρες, από την Αυστραλία έως τον Καναδά και την Αμερική, ενώ τα εξαγωγικά σχέδια περιλαμβάνουν τη διερεύνηση επέκτασης και σε άλλες χώρες, ιδιαίτερα σε εκείνες της Μέσης Ανατολής, των Αραβικών Εμιράτων και της ανατολικής λεκάνης της Μεσογείου, όπου το προϊόν εκτιμάται ότι θα γίνει ιδιαίτερα ελκυστικό.
Στο πλαίσιο της προσέγγισής της σε νέες αγορές, η ελληνική εταιρεία είχε μια πολύ επιτυχημένη παρουσία στη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Anuga 2017, στην Κολωνία. Σε ένα μοντέρνο και πρωτότυπο περίπτερο, το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ παρουσιάστηκε με ξενόγλωσσες ετικέττες σε 165.000 επισκέπτες από σχεδόν 200 χώρες. Συμμετείχε στην κατηγορία “DRINKS”, μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία με επώνυμα brands και πρόβαλε έτσι ιδανικά τη δυνατότητα των ελληνικών προϊόντων να πρωταγωνιστούν σε διεθνές επίπεδο.