Πλήρης αποκάλυψη από τη Volkswagen, σήμερα, για το νέο Amarok, το οποίο
σχεδιάστηκε σε Γερμανία και Αυστραλία, αλλά θα παράγεται μόνο στη Νότια
Αφρική.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτης γενιάς Amarok πούλησε πάνω από 830.000
μονάδες σε: Ευρώπη, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Αφρική, Βόρεια Ασία, Νότια και
Κεντρική Αμερική.
Το ολοκαίνουργιο Amarok λανσάρεται ως τετράθυρο διπλοκάμπινο (DoubleCab) και ως μονοκάμπινο (SingleCab). Διαθέτει πιο ίσιο και πιο όρθιο καπό, οι προβολείς LED είναι ενσωματωμένοι στην οριζόντια μάσκα, το άνω άκρο των θόλων των τροχών σχηματίζει μια ευθεία παρά μια κυκλική, τα φτερά πάνω από τις ζάντες αλουμινίου έως και 21 ιντσών έχουν ισχυρή εμφάνιση και γύρω από τους θόλους των τροχών είναι επενδεδυμένα με πλαστικό, η λέξη «Amarok» είναι ανάγλυφη σχεδόν σε όλο το πλάτος της πίσω πόρτας και τα φώτα είναι σε σχήμα C.
Με 5,350 μ. μήκος, το νέο Amarok είναι 9,6 εκ. μακρύτερο από τον προκάτοχό του, έχει πλάτος 1,910 μ. και ύψος 1,888 μ., ενώ αυξήθηκε και κατά 17,3 εκ. το μεταξόνιο, στα 3,270 μ., χαρίζοντας περισσότερο χώρο, ειδικά στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, στο διπλοκάμπινο.
Επίσης, οι δυνατότητες εκτός δρόμου του Amarok, το οποίο θα έχει στάνταρ
τετρακίνηση σε πολλές αγορές, ενισχύονται και από το αυξημένο κατά 30 εκ. βάθος βύθισης, που έφθασε τα 80 εκ., καθώς και από τις γωνίες: προσέγγισης των 29 μοιρών, αποχώρησης 21 μοιρών και ράμπας 21 μοιρών.
Με τις ψηφιακές οθόνες του, 8 – 12 ιντσών του πίνακα οργάνων και οθόνη αφής σε μορφή tablet, 10 – 12 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας, το Amarok έχει αναβαθμιστεί πλήρως.
Το μοντέλο θα προσφέρεται, ανάλογα τις χώρες / αγορές, με πέντε
υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, τέσσερις turbo diesel (TDI) και έναν βενζίνης. Ο τετρακύλινδρος TDI 2.0lt αποδίδει 150 και 170 ίππους, ένας τετρακύλινδρος TDI 2.0lt με διστροβιλισμό, φθάνει τους 204 ή 209 ίππους, ο κορυφαίος TDI V6 3.0lt ανεβάζει την ισχύ στους 241 ή 250 ίππους, και ο υπερτροφοδοτούμενος
βενζινοκινητήρας 2.3lt είναι ισχύος 302 ίππων.
Οι κινητήρες θα συνδυάζονται, ανάλογα, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, με
μηχανικά κιβώτια 6 ή 5 σχέσεων και με νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων..
Σε πολλές αγορές, το Amarok θα διατίθεται στάνταρ με τετρακίνηση (4MOTION), με δύο διαφορετικά συστήματα: ένα με δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης και ένα με μόνιμη τετρακίνηση.
Διαθέτει έως και 6 διαφορετικά προφίλ οδήγησης καθώς και πάνω από 20 νέα
συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Η εκκίνηση για γίνεται και χωρίς κλειδί, υπάρχει ηλεκτρικό χειρόφρενο στις
ανώτερες εκδόσεις και πάνω από 20 θήκες για μικροαντικείμενα.
Η καρότσα του μονοκάμπινου έχει μήκος 2,305 μ., πλάτος 1,224 μ. και ύψος 52,9 εκ., φέρει γερούς δακτύλιους πρόσδεσης, με τον καθένα να αντέχει φορτίο έως και 500 κιλά, το ωφέλιμο φορτίο φθάνει έως 1,16 τόνους, επιτρέπεται να ρυμουλκήσει έως και 3,5 τόνους φορτίο, ενώ στις δυνατότητες διαρρύθμισης του αμαξώματος, θα υπάρχει η επιλογή και σε μια σκληρή οροφή για κρεβάτι, που μετατρέπει το pick-up σε SUV.