Black Friday: Δεν πέτυχαν τα κέρδη που ήλπιζαν οι επιχειρήσεις παρά τις εκπτώσεις

Τα στοιχεία του Ινστιτούτο Εμπορίου και Επιχειρήσεων της ΕΣΕΕ έδειξαν ότι η περίοδος της Black Friday δεν έκρυβε «θετικές εκπλήξεις για την αγορά».
..
..
Eurokinissi

Το 56% των επιχειρήσεων δεν εμφανίζονται αρκετά ικανοποιημένες από τις πωλήσεις τους το διάστημα της Black Frιday, παρότι σχεδόν 5 στις 10 είχαν αύξηση των πωλήσεων τους συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σύμφωνα με στοιχεία του Ινστιτούτο Εμπορίου και Επιχειρήσεων της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ) η περίοδος της Black Friday δεν θεωρήθηκε «θετική έκπληξη για την αγορά».

Αυτό έδειξαν τα αποτελέσματα της έρευνας που διενήργησε για ένατη χρονιά η ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, σε τυχαίο πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου στο πλαίσιο της “Black Friday”, με την συμμετοχή 81% περισσότερων επιχειρήσεων συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές.

Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι:

  • Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (56%) δήλωσαν μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους.
  • Σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023.
  • Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες, παρά την ανησυχία για τις καιρικές συνθήκες την εν λόγω περίοδο (κακοκαιρία “Bora”).
  • Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη “Black Friday” σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (Παρασκευή 29/11 - Κυριακή 01/12).
  • Έξι στις δέκα επιχειρήσεις (59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής.
  • Κατά τη διάρκεια της “Black Friday”, περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της.
  • Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της “Black Friday”, ενώ σε μόλις 1 στις 10 χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά.
  • Η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων.

Δημοφιλή