Οικονομικά και προσωπικά στοιχεία ενδέχεται να έχουν κλαπεί από εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της British Airways, οι οποίοι είχαν προβεί σε ηλεκτρονική κράτηση εισιτηρίου από 21 Αυγούστου ως 5 Σεπτεμβρίου μέσω του σάιτ της εταιρίας, όπως ανακοίνωσε η International Airlines Group.
Με ολοσέλιδη καταχώρηση στη βρετανική εφημερίδα Metro, η British Airways ζήτησε συγνώμη από το επιβατικό κοινό, ενώ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Άλεξ Κρουζ,εξέφρασε τη βαθιά του λύπη για το περιστατικό, λέγοντας πως λαμβάνει πολύ σοβαρά την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
«Συμβουλεύουμε τους πελάτες μας να επικοινωνήσουν με τις τράπεζες και να ακολουθήσουν τις οδηγίες που θα τους δοθούν» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ολοσέλιδη καταχώρηση, σύμφωνα με το Reuters.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η British Airways αντιμετωπίζει προβλήματα τέτοιας φύσης. Τον Μάιο του 2017, ο αερομεταφορέας υπέστη τεράστια πλήγμα στο σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών ,που προκλήθηκε από διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος κοντά στο Heathrow του Λονδίνου. Τότε, ταλαιπωρήθηκαν 75.000 πελάτες στο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Ευρώπης, με καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων.
(Με πληροφορίες από το Reuters)